Aug 9, 2011

Mari Borong Minyak Jerslin



Assalamualaikum semua readers blog Yana, sehat semua?

Ada sesiapa dari ahli keluarga atau diri korang sendiri yang selalu alami sakit kepala? migrain yang teruk? tekanan darah tinggi ke,selalu senggugut ketika period, emo nak marah-marah tak tentu hala je selalu..ada tak? haa,kalao ada mari sini Yana nak promote satu produk bagus untuk semua orang, actually ni adalah produk kawan Yana, Yana just jadi promoter yang kononnya hebakk je,hikhikhik..mari tengok dulu kot-kot korang berkenan,ada jugak gunanya di lain hari kelak kan..hidup kita bukan muda selalu,usia pun makin meningkat,oke?

Ni lah wajah berseri-seri Jerslin Oil



Minyak Jerslin ni sebenarnya amat berkesan untuk merawat banyak penyakit dalam kehidupan kita seharian ni, yang pastinya Minyak Jerslin adalah produk HALAL di seluruh dunia. Fakta tentang Minyak Jerslin yang patut diketahui umum adelah..
  • Mengandungi Habatus Sauda dan herba terpilih
  • Tidak perlu makan,tapi hanya perlu sapu sahaja
  • Tiada sebarang kesan sampingan
  • Selamat untuk semua peringkat usia, ibu mengandung dan juga bayi
  • Halal diseluruh dunia
Poster bawah ni turut disertakan pelbagai jenis gejala penyakit yang mampu Minyak Jerslin pulihkan penyakit-penyakit tersebut. Selain tu disertakan sekali cara-cara penggunaan Minyak Jerslin ni pada tempat berkenaan mengikut penyapuan teknik yang paling berkesan dan mujarab.Klik pada gambar kalao kurang nampak ye :')



Tambahan umum,minyak ni sebenarnya mengandungi banyak khasiat lah untuk kita. Bagi sesiapa yg berminat boleh la contact melalui emel ataupun handfone ye..di Facebook Yana juga dialu-alukan kalao malu dengan si dia,hehe..
Tentang harga Minyak Jerslin ni pule,harga produk adalah mengikut saiz :

Untuk botol 20ml -Rm25 sahaja
Untuk botol 30ml -Rm25 sahaja (perbezaan adalah pada kos pembotolan)
Untuk botol 40ml -Rm35 sahaja
Untuk botol 50ml -Rm45 sahaja
 
*tidak termasuk kos penghantaran (POS) tetapi boleh dirunding sekiranya tempahan banyak

Marilah beli,buat ibu bapa tersayang ke, nenek tokwan tokki moyang semua ke..yang paling penting buat diri korang, jaga kesihatan kita tau :')




Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

3 comments:

Salmiza S. said...

myak bagus nie., sbb gna habbatus sauda :)

yqnq ellyana said...

@ salmiza :nanti boleh la order dngan Yana :)

hasbullahrameli said...

study kt ump gambang ke?sy bru pkai mnyak ni Alhamdulillah...bdan terasa segar n lbih bertenaga dengan izin Allah SWT.pasni blhlh order ngn yana plak y...

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)