Mar 9, 2012

Pre Order-Tudung Bawal Plain/Two tones

 



Assalamualaikum, jangan terkejut lihat wajah saya transform menjadi Dian Pelangi cantik jelita bila pakai tudung bawal tu..cantik kan saya kat atas tu? ahh macam la ade orang percaye kan m_m malu sorang-sorang. So refer tajuk entry ni pon dah tahu semua kan yang saya bakal tunjuk barang murah punyaa dekat semua orang. Trend lah kan pakai tudung bawal plain atau yang 2 tone punya sekarang ni..kalao tengok mana-mana blogshop mesti jual mahal-mahal kan? paling murah tudung bawal plain tu dalam RM10 laa..dan paling mahal RM20..tapi dengan saya?

DAPATKAN TUDUNG BAWAL PLAIN
DENGAN HANYA
RM8 SHJ !!
(1-20 HELAI)

RM7 SHJ !!
(20 KE ATAS)

Murahkan? ada rasa-rasa nak borong sampai lebam kaki tak? bukan senang nak dapat harga camni,yang penting kualiti kain sangat-sangat best, lembut dan mudah dibentuk oke. Boleh tengok contoh-contoh warna tudung bawal plain dibawah ni ye..

(kelik gambar untuk tumbesaran gambarajah)









Untuk 2 Tones pula..di blogshop lain paling murah RM15 lah kalao tak silap kan..tapi kalao beli dengan saya, yeahh korang boleh jimat RM2 ! berbaloi kan? so korang boleh borong bawal 2 tones ni hanya dengan

RM13 SHJ !!

Boleh tengok contoh-contoh gambar bawal 2 tones dibawah. Sebenarnya banyak lagi warna lain, so korang boleh order mana-mana warna yang korang nak lah ye..






Harga adalah tidak termasuk kos penghantaran ye. Postage RM7 akan ditambah disetiap pembelian. So jangan lepaskan peluang, cepat-cepat PM Yana atau kawan Yana (Taukeyy bawal) di facebook ya. Pre-Order open lagi ni..grab it ! Sementara harga murah macam nak kene lempang,dushhh ! -__-"



p/s:
Tudung Bawal bercorak InsyaAllah bakal menyusul..hehe
Mohon ramai tekan LIKE untuk SHARE,terima kasih :')







Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

19 comments:

Fatin Liyana said...

kalau harga borong macam mana ye?

Nuruashia said...

da lme cari yg murah dik..sbb AJ skrng da xbg respons..hope yg yana jual ni sme cm AJ punye ^^

fatinlea said...

bidang berape ye?

MAY said...

eh..dah jual tudung ek?

fiQRa said...

yana, tudung plain warna putih, material dia mcm mana eh? takut nipis + lembik.. apa jenama kain dia? kangaroo ke?

NN said...

memang plan nak beli borong tudung bawal... later saya pm kamu di fb :)

eeeisya said...

Salam.

Nak tanya, kalau beli 2 kodi tudung bawal 2 tone termasuk postage pos laju ke sarawak, berapa eh? tq.

Unknown said...

klu nk bli borong cmne? email price borong bleh utk bawal 1 tone & 2 tone? bha2805@yahoo.com.thanks

Jamra Ali Hasan said...

saya nk oder bole...Saya nak oder tudung bawal 2 tone - 20 helai...so mcm mana saya nk buat tempahan eg ?

mummyrinazone beauty said...

take note.apa2 nnt leh pm yana kay..mcm minatlak.yana,bawal 3 tone kaler takdok?

arina :) said...

eghhemm, excuse me! salam :)
nak tanye, skrg ni, ade lgi tak tudung bawal plain? ke smue dah sold out?

nadiasyafiqah said...

salam ada lagi tak tdung 2 tone tu?

Unknown said...

kau post p sarawak brape caj ek?

shahida sarit said...

yana saya nk tanye ada stok lg ke tudung bawal plain tu. kalau blh saya nk semua warna yg ada kt atas tu. blh pm harga kt saya tak??
shahida.sarit@yahoo.com

Mardhiyyah Kamal said...

klu nk order tudung cmne ye?

Unknown said...

Assalamualikum akak nak foolow akak lah tpi takde button follow pun ? kat mne button follow akak !

Unknown said...

bidang bpe??

Unknown said...

salam.sy ade menjual tudung bawal plain kangaroo.
1-10 helai rm5/pcs
11-30 helai rm 4.80/pcs
31 keatas rm 4.50/pcs
all excluded postage,cod serdang,the mines,cheras.
Berminat boleh whatapps 0177671971-ain mesej 0108263690-ain

Unknown said...

salam.sy ade menjual tudung bawal plain kangaroo.
1-10 helai rm5/pcs
11-30 helai rm 4.80/pcs
31 keatas rm 4.50/pcs
all excluded postage,cod serdang,the mines,cheras.
Berminat boleh whatapps 0177671971-ain mesej 0108263690-ain

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)