Mar 30, 2012




Assalamualaikum


Maaf kalao diawal entry buat korang rase ngeri tahap maksima tengok muka saya bajet comel depan kamera, ahh memang susah nak pisah dengan kamera ekceli,LOL -__-" err sila fokus senyuman kambing dari saya sebab hati sedang berbunga sakura holiday midsem sudah tibaaaa,yippy..background kena blurkan sikit sebab nanti kalao mak bapak awak semua tengok sah reject saya jadi menantu,LOL,muehehhee

ATTENTION :
pakai mic la kuat sikit,hihi

saya nak bagitahu tempahan tudung bawal dah tamat tempoh ye,terima kasih bagi sape-sape yang beli dengan saya,terima kasih sangat-sangat..sape-sape nak tempah harap maaf la sebab order dah tutup,harap maklum. Sebab hari ni ramai pula yang PM tanya pasal tudung,hurm.oke settle pasal tudung bawal tu.

Now nak wish happy holiday to UMPians especially,wehuuu *lompat katak meh..
Dah seminggu berpulun habis-habisan mengadap nota, siapkan asemen tinggi menggunung, dengan testnya lagi,kuiz semua..seminggu tu rasakan bagai setahun,pehh..lamakan? -__- pulun lah sangat,.

By the way
HAPPY HOLIDAYYYYYYY






Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

5 comments:

fatin amalina husna said...

selamat bercuti sis..uitm pon dah start cuti..huhu..

Ihsan Arifin said...

cuti jaga makan. jangan lupa bersenam :)

~eZmALiZa~ said...

happy holiday jugak utk yana... cuti jgn nakal2 ye =) jage diri taw! :D

munaweera said...

happi holiday to you..cuti puas2 k?
*munaweera.blogspot.com*

Qilah Khunnie said...

alamak ! tak sempat . btw selamat bercuti yaa :)

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)