Mar 9, 2012

Senaman mata paling best !



Assalamualaikum, masih segar semua? selamat berhujung minggu semua, dah faham dah, kalao hujung minggu tak sah kalao tak hadap lappy 24 jam kan sampai nak tersembur biji mata halkum semua -___-" budak sekolah dah start cuti ke? ahh sangat-sangat tak aci, sesungguhnya hati ni sabar tunggu cuti akhir bulan ni..yeahh sabar menanti m_m  mesti penat mata tu kan asyik hadap lappy, ape kata Yana ajar senaman mata paling cool di alaf ni .jom buat senaman mata kejap !

Pejam mata semua !!


3



2



1







|
|
|
|
V

Tenung dalam-dalam 
















Oke siap ! ada yang nak muntah? HAHA oke lari dulu babai
sekian sahaja kelas senaman mata kali ni


larikkkkkkk!!




Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

14 comments:

AMALINA YA'AKUB said...

tudia cik yana dasat exercise ni

nurpiska said...

ponin kepala den.

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

adeh... dah xleh nak BW... mata dah berpinau (^___~)

Ayumi Comot said...

berpinar2..haha

Ana Farhana said...

peningggg

acheeqa farhana said...

kepala pusing..tolong2..haha

CIK YAYA'NA said...

hahaha,, berair sudah mate ni,,

fatin amalina husna said...

pening~ ngaaaaa~

Hanif Idrus said...

Alamak..lagi sakit mata..huhuhuh

syahirah said...

fuyyoo best nye senaman ni ..
focus2

aisya said...

dah la mmg terasa nk muntah ni yana.. huhu

Suara Hati said...

orang kata bila kita nampak pic ne bergerak maeant kita tengah stress..betul ke?

Fadzmie Mohamad said...

0.o Berpinar-pinar mata tengok gambar-gambar ni. Haha.

Rtp Farra Arisha said...

sakit plak mata arisha tengok aaahahaha

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)