Dec 9, 2010

RANDOM,FACTS N GOAL!!




olla peeps..hai,aku rase gembira plus plus sangat hari nie..hurmm,kenape ek?ntah laa..aku pown tataw..senyum memanjang jek taw..haha..nope means aku dah giler aww..huwaa..jaat3!! pang pang pang (pukul kowang gedik2 gitue) haha..korang lak? heppy tak rinie..aiseh..cuti skolah buad ape hah? online tido mamam memanjang lah tue en..haishh..ade geng lah nampaknyer aku nie..ngaa~ sengal jadiknyer sebab terlampau epy..nyah betol..aiyakk..

eh korang,nak tanyer sikit boleyh tak? eheh..ta boleyh?biarlah..maw tanyer jugak..nak3! camnie..aku nak tanyer korang pendapat korang terhadap aku lah en..aku nie sombong ek korang nampak?bajet cun kew?perasan comel kew? haishh..aku terase aww kalao ade owang cakap aku camtuh..nampak je aku epy2 kat luar nie..tapi hati aku cam tisu aww..cepat je basah..nak nanges rase..sob3..actually ade owang dok cakap aku camtu kat shoutbox hari tue..jaatnyer owang tue..sadeyh aww..aku taknak la aib kan owang tue..Tuhan jew taw..sob3..eceh..sedeyh la pulak..cakap hari nie hepy memanjang..hoho..takpe lah,aku dah maafkan orang tue..haishh..macam la dye kenal aku nak mengata aku sesedap mulot dye..kamu jelesh ek ngan aku?ngaaa~ biorlah..takmo pikir lagi pasal nie..masing2 ade hak kan..its over,fullstop!

actually aku nax write a note with 30 random,facts or goals about me today.saje nax tulis sebab saje2..haha..ade lak ek? takmo bace pon takpe..nax bace? hah..meh sini nax kasik gule-gule plus eskrem..eceh..umpan la sikit en..haha..jom nengok same2 :)


"pon pon pon!!! tumpang lalu sat..hehe..nax femes jugak..ngaa~ "

ramah dengan semua orang,tak kire lah kenal ataw tak..macam aku ramah dengan korang sume..hah? ramah tak? jangan pandai2 cakap tak ye..omogosshh!! haha
suke budak2 or kids..wahh..boleyh jadik ibu mithali nie..insyaAllah,amin.
memiliki hazel eyes and bulu mate lentik semulajadi,,yippy,,ori taw takde beli2 lens and bulu mate palsu kat kedai..seyes ;)
sayang family dan kawan2 sangat88! without them..aku mati..ceh..puitis tak?wekk
pernah sakit hati sebab banyak sangat soklan owang tanyer kat formspring! haha..sape suruh aku gatal2 buad formspring..kan dah kena..kah3..soklan paling banyak dapat adelah 500+ ,hah! amik kaw jawab..omo omo omo!!
love cheese cake and chocolate eskrem..i lebiu..nyum nyum
suke makan banyak-banyak,sampai kadang-kadang tue aku balun mee sup+burger+jus tembikai+wafer and roti canai sekaligus..haha..giler makan tak aku? naseb baek badan maintain..ngaa~
suke giler2 dengan kaler pink+purple+light blue+black
tiap kali bulan puase mseti kena gastrik punyer..haishh >.<
suke bergambar..fanatik sangat2
kuat merajok kalao tak ekot cakap aku..haha..kejam plus gedix jew aku en..kahkahkah
suke belajar matematik and biologi..perghh..result tak gempak pon..hahah..kesian =.="
kuat tido and online,pantang ade mase free kompem bukak lappy sebab nak online,tapi kalao dah bosan sangat,tido jelah..zzzz
suke hang out dengan kawan-kawan..pernah keluar dengan kawan2 gurls oke dari pukol 9 pagi till 12 malam..hehe..biase lah..pelajar universiti dikatakan..BEBAS~
boros! omo!
terpengaruh dengan cerita Korea sejak tengok cerita The Succesful Story Of a Bright Girl mase umur 13 tahun..kire2 6 tahun yang lalu..kui3..^__^
suke muzik *layan lagu omputeh+indon~weee~
nie ramai owang tak taw >umur aku sekarang 19 tahun dah,nak masok 20 pon pada 2011 nanti< eheh..owang ramai tak cayer lak..adeh..kate aku nampak cam budak2,engatkan baru form 2..aiyakk..buad lawak jew :p
suke buad lawak biler berstory ngan kawan2..hehe..
suke jerit kuat2 and gelak kuat2 kalao family takde kat rumah..wwoooiiiiii!!!!!!! hah,camtu lah lebiyh kurang..agagaagagaga
suke minom milo..yeay..sebab tue aku sehat dan kuat..tapi tak suke minom susu..ppffftt
minad berfesyen+make up+kumpul kasut and wedges banyak2~giler~
suke sakat owang! hobi aku sejak turun temurun >.<
muke cepat merah biler malu..lebih2 lagi biler boy usik..lalalalala
suke tengok gigi and hidung orang biler bersembang..haha..pelik tak?
cepat give up kalao result exam tak bagos..hehe..nak suroh aku up?hah,kasik lah markah tinggi2 sikit ye lam exam..*banyak cantek muke kaw,hoho
kalao holiday suke tidow lambat,kadang2 pernah tido pukol 7 pagi sebab online..giler ke hape aku nie..haha..owang laen nak mangon tido dah..aku lak jadik burung antu..kroohhh kroohh
sensitif and cepat menanges..tsk tsk tsk :'(
sangat suke kejutan,suprisee!!! bushhh..kena simbah aer time celebrate besday..ggrrrr...
HATE n ALERGIC these animal..eeiii yuckkss -->ular+tikus
AKU SUKE BERBLOGGING!FULLSTOP!


muke cam awek kat atas tuh kowang nampak cam sombong ek?haishh..dun judge dis gurl by her face oke..lalalalaa..dye baek taw..kalao kowang tegor dye kat facebook,ym or formspring kew..kompem2 dye layan korang aww..tak cayer?try lah sekali..ngaa~ dok sebok nax promote facebook ym formspring la pulak minah nie..ish3..

dah kenal yana nie? kalao nak tawu banyak2 lagi..sile layari laman web dibawah
www.yanaliyanayanaliyana.com.my

kehkehkeh,maw try? tak yah lah..just kidding jek tuh..tak pernah jumpe laman web tuh..kena saman kang! okaelah,sini jela dulu..orait? next entry lak ye..nak layan cerite Korea lak..babai


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)