Dec 10, 2010

Best Friend Award

aucakk!!  ><
olla peeps,nax gitaw u olls hari nie aku dapad tag and award yang ke-13 aww..wow!suke suke suke..alaaa,aku tawu korang mesti dapat award lagi banyak en dari aku,mesti korang cakap aku nax bangga lah tue,award baru 13..korang dah berpuluh-puluh dah..blueekk..haha,betol tak?kui3..tak kesah la cuyunk oii..janji aku bahagie selalu..ngaa~

okaelah,kali nie aku dapad tag and award daripade adek cumel bername fyfah..haa..korang kenal tak?tak ek?huhu..lepas nie same2 berkenalan lah ye..haishh..ape lak dok melalut nie..aiyakk..otak jam,,ggrr..huhu..tanx aww adek fyfah..akak suke sangat2..maw tengok tak?sini2 nak tunjuk..tadaaaa!!!!!!!!


best friend award,weewiitt >.<

jom jawab soklan!

write 5 interesting about the person who gave u dis award

blog dye cantek
nice orangnyer
suke lagu kat blog dye
kind-hearted
frenly

write down 10 interesting about urself and ur hobby

suke mamam cheese cake+eskrem
suke menari dan menyanyi
love pink+purple+light blue
frenly+love to smile
tak suke jage tepi kaen orang
suke berblogging,NONSTOP
suke tolong kawan2 dalam kesusahan
have hazel eyes
sukekan kebersihan and wangian
tepati janji+setia doehh

tag kepada 10 orang
haishh..buad2 pengsan lah..haha..nanti aku gtaw kat shoutbox korang yerp

DONE!OKAELAH PEEPS<BABAI>



Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)