Dec 3, 2010

PENGUMUMAN!! PLISHH TAKE NOTE OKAE?


Olla olla olla peeps..haa..hari nie aku dangan berbesar hatinyer nax kasi satu pengumuman penting aww..dan jugak sedikit tambahan info..ngaa~ nax tawu tak pasal ape? Hah sini..niyh pasal contest yang aku penah buad duluw tuh..still engat tak? Nak tawu lebiyh lanjut sila click SINI !
Ramai owang ta paham bout dis contest,tapew2 aku ta kesah la dear..actually camnieyh..kowang amik pic comel kowang ngan doll taw..biar cute mute cumel2 gitue..paham? biar attract aku nak kasi kowang menang gitueh..haa..then,kat bawah uh kowang letak award aku tawu..award mane? Yang blogger paling kappoww uh..then cam biase,jawab soklan2 yang diberikan..jangan lupe TAG kepada 5 owang tawu..nax lebiyh pown tapew..Tag kepada mereka2 yang u olls rase boleyh join dis contest taw..n mereka2 yang suke join contest2 nieyh..hehe..paham? haa..gud gurl dear..hehe..

SUMTINX TO DO:
-folow blog miss fairytale berdiaries bagi mudahkan aku jejak kowang aww
-letak banner kat sidebar kowang
-entry : Contest Blogger Doll
-mane nax tinggal link?
*Coment box
*Shoutbox miss fairytale berdiaries
*Facebook :yqnq ellyana (click)
*Formspring:yqnq ellyana (click)
(sometimes terdapat sedikit masalah teknikal kat coment box..soriee)

PENGUMUMAN PENTING!!
Tarikh akhir dis contest dilanjutkan hingga 31 DISEMBER 2010..and para pemenang akan diumumkan pada 1 JANUARI 2011.harap maklum..
HADIAH? Jeng jeng jenggg…….SECRET!! U olls wanna join dis contest? Jangan tunggu lame2 tawu..hah! pegi amik pic cumel kowang ngan doll skunk..cepat!!!! :)

WANNA TAG TO DA 10 LUCKY PERSONS:





Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)