Dec 13, 2010

mOOd :cuak yang teramat


ouh camne aku nak hadapi hidop selama 4 tahun lagi kat universiti nie before graduate..haishh..inielah cabaran hidop seorang insan bergelar pelajar a.k.a students kan biler terpakse tempuhi detik-detik gentar menunggu result exam..final exam dah satu hal,tapi alhamdulillah..berjaya tempuhi tanpe histeria serta meraung dalam dewan exam..kahkahkah..terok bebenor..sajew nak kasi takod2 sikit kat adek2 blogger luar sana..haha..taklah..just kidding..takde nyer exam kat universiti nie buad korang sampai nak histeria..sape ade gitaw korang,meh sini aku nak hantuk kepale dye kat dinding..kahkahkah..


mesti korang pelik kan apelah yang yana dok cuak sangat nie ye..hurm..sini dekat-dekat nak story kat korang..biaselah time cam sekarang nie..adek2 sume tengah holiday kan?hah..aku pon same..tengah sweet holiday lah sekarang nie..cuti sem..2 bulan lebih aww..wahh,it so HEAVEN!haha..tapi,takod sangat2 sekarang..yelah..result exam dah nak dikeluarkan..in proses..haishh..macammane nie..result entah oke entah ko..dah lah hari tue jawab exam macam merapu pelik jew..tsk tsk tsk..moga2 ade keajaiban berlaku doehh..eceh..nak ajaib ke bendanyer pulak..dah takleh jawab,takkan dapad fullmarks kowt..haha..pelik lah kaw yana..sabar sabar oke..be chill and smile gitue..yang takleh tahan nyer member-member satu course dah masing-masing tunjuk cuak kat facebook group kitorang..nak join?aishh..mane boleyh! group Biotech batch kitorang jew tawu..haha..perasan..macam lah korang berminad nax join kan? haha..wateva lah dear..huhu..ade yang cool,ade yang gabra..and macam-macam aksi lah..aku lak?cuak plus gabra plus heppy plus buad dunno jew..haha..ade lak camtue ek..aiyakk..pelajar contoh worr..jangan memain..kah3..lingkup UMP ade pelajar cam aku..ngaaa~


OMG! tarikh-tarikh penting! plishh take note yana..tanx Adiela tagged me dis photo..haishh..tak lame lagi nak kena register subject untok sem 2 nanti..wahh..first time nax kena uruskan sendiri nie..tak macam zaman sekolah and matrik dulu..ade cikgu serta pensyarah yang uruskan..tapi kali nie berbeza,aku dah belajar kat universiti.semua kena berdikari..buad sendiri oke!salah buad habeslah korang..takod jugak nie..memang first experience lah buad aku tawu..huhu..takod la jugak sebab ade senior bagitawu aku kena hati2 nak register,takod tersalah and so on lah..daftar 5 subjek tapi masok subjek just 3,,haishh..memang masalah besar tue..daftar biler?dis 27 disember 2010..hah yana!jangan dok busy berblogging jew,nanti terlupe lak..haha..oke2,nanti aku alarm kat jam,kat fon banyak2 gitue supaya tak lupe..hak2..sengal jew..kang terkejot berok baru padan muke..wink*wink*wink*

bak kate lecturer aku,korang tak payah risao oke..enjoy ur holiday first!ngeh3~bbrrrr..cam iklan coca cola lak..ngaa~yelah,time study,study lah betol-betol..time holiday,kite holiday abes-abesan..haha..betol kan? kan? so,dengar kate2 lecturer aku uh..level cuak pown dah menurun..lagipon dye gitaw result gempak-gempak..haish..mintak-mintak aku tergolong dalam golongan orang yang dapad result gempak tue..huhu..amin~

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)