Dec 15, 2010

I MISS U BADLY!


haii..cuti dah nak sampai ke penghujung rancangan nie..eh eh,ciap ade rancangan lagi ye..haha..dah berape lame ek aku bermaharajalela menternak lemak-lemak kat rumah nie ye..hurm..ade lah dalam sebulan lebiyh dah Heaven kat rumah..aiyakk..berat badan naek kah?hoho..secret secret..eceh..takmo mengaku lah pulak cik yana nie ye..huhu..alaa,berat badan tak naek pown tawu..walao makan tido online makan tido online tiap-tiap hari..bhahaha..percaye tak?takmoh pecayer sudeyh..jelesh lah tue..kuikuikui..tapi ade lah poblem yang memang dianggap besar lah jugak bagi aku nie..haa..teke teke cepat..jeng jeng jeng..pipi dah makin tembam!macam bola ragbi.eh eh,yeke perumpamaan tue..erm macam bola sepak kowt..haha..tak kesah lah..asalkan aku sehad-sehad sudeyh..tapi takod jugak kalao terlebiyh sehad nie..ahah!
*SILA RUJUK GAMBAR DIATAS,terima kasih :P

entry kali nie bukanlah nak sebok-sebok berceriter tentang ketembamam pipi aku..haha..iklan semata-mata tue..sebab baru terperasan lepas bergambar tadik..baru perasan pipi dah nak menunjuk belang lawan tauke nie..aiyakk..bhahaha..but it is about my REUNION!yippy..hoorey..

hah! utusan rindu daripada cik Diyana Daniel!
(jangan tersilap orang pulak,nie bukan pelakon tv Diana Danielle yang korang sangkakan okae,nie kembar aku kat matrik tawu)

cik Yana nie(bukan aku tawu,kembar aku..hik3) beri utusan kat facebook semalam dekad bebudak classs aku (H4P2) nax buad Reunion..hah,boleyh boleyh..nanti kaw support makan minum tempat tinggal aku okae?bhahaha..nak buad reunion biler?>this week<..kat mane?>Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan a.k.a KMNS<..ouh,KMNS di heartyku..haish..macam mane aku nak pegi nih..takkan nak naek bas sorang-sorang pegi Negeri Sembilan..takod jugak nyah oii..jarak perjalanan pown jaoh dari rumah aku sekarang,maw amik mase 6 7 jam nak boleyh sampai ke Kuala Pilah tue..tapi nie lah mase yang sesuai kan nak berkumpul ramai-ramai dengan ex-classmate..jumpe lecturer-lecturer..alang-alang masing2 ngah sem holiday kat rumah..wahh..rindunyer..rindu sangat-sangat..walaopon belajar kat matrik setahun jek,tapi kitorang satu kelas memang akrab tahap gaban lah..dah macam adik-beradik..lecturer-lecturer pon dah macam mak ayah kandung tawu..haa..jangan engat masok matrik tak besh tawu..besh sangat-sangat kalao korang nak tawu..tak dinafikan zaman sekolah pon besh jugak kan..rindu sangat-sangat dekad ex-schoolmates..lepas tamat matrik,masing-masing bawak haluan masing-masing..yelah..nak sambung universiti lak..of course based on result kite kan?suke tengok kawan-kawan termasok diri sendiri nie berjaya..alhamdulillah..haish..berpecah semuanyer..ade ke UIA,UITM,USM,UMP,UKM..UNIMAS and UMS pon ade..hah..tawu kat maner?kat overC!haha..alaa..kat seberang sane tue..sebelah Sabah Sarawak..mak oii..jaoh kan?naseb baek aku tak dihantar belajar kat sana..kalao kena hantar sana memang nanges tak berlagu lah aku nampaknyer..huhu..anak manje betol..blueekkk..tak malu..*ouch,tutup muke cepad!!! haha..sengal jew..tak kurang jugak ade ex-classmate aku sambung medic kat Jordan and Mesir..wahh..beshnyer korang..huhu..tapi biler nak buad reunion,korang takde..sob sob sob..tak lengkap lah keluarge kite nie..hurm..by da way,nak tunggu dowang pulang..amik mase 4 5 tahun lagi lah..hah,okae jugak..nanti reunion bawak keluarge masing-masing..anak-anak beratur panjang..kahkahkah..mesti lawak giler..ish ish..kesitu lak aku pikir..amboi..dah tak sabar nak kawen lah tue,belajar dulu!gatal lah kaw yana! haha..*shhhh diyam-diyam sudeyh..wekk..


aikk?kaw nak support tidow kat homestay ye yana?wahh..boleyh-boleyh...boleyh sangat-sangat lah dear..janji duet kau..haha..kejam jek aku en..taklah,aku baek..takkan lah nak pau duet kawan kowt..hish,mak bapak aku tak pernah ajar buad macamtu kat orang tawu..huhu..insyaAllah,kalao aku takde hal,aku jumpe korang kat sane ye..hehe..nak jumpe adik-adik junior aku jugak..kah3..kononnyer aku nie senior yang glamour lah ek,nak pegi tunjuk muke kat sana..wekk..mane ade,nak bagi support je dekad adik-adik yang bakal ber FINAL exam a.k.a menjawab soalan-soalan susah sampai nak mati katak gitue dalam dewan exam tak lame lagi..haha..jahat lah senior nie..aiyakk..menakotkan lagi adelah..alaa,bukan name nyer senior kalao tak buli junior..ngaa~ hobi kesukaan aku lah tue kalao nak tahu..ahah! alaa,chill sudeyh,taon depan Heaven lah korang dapad masok universiti buad degree teros..haa,jangan nak perasan buad master lak..eceh..dah merapu ke arah lain dah aku nie..huhu..sedikit tambahan info jew tue..lalalalaa~ 


tema: biru
waktu: last day at KMNS
awek-awek cun dari class Sains Hayat H4P2..amacam?okae tak..nak tanyer pendapat nie..awek pakai tudung hitam kat depan tue cun comel kiut miut tak?haha..tak ek?alaahh..jahat..ngaa~ takmo kasik gule-gule lah kat korang kalao camtue..(engat dorang budak-budak ke nak kasik gule-gule) huhu..


tema :suke hati
waktu :lepas extra kelas mathematics
tempat :dewan kuliah paling tak besh kat KMNS..bhahaha
dis is my classmates okae..tak cun tak hensem..tak menawan..haha..yeke?padahal kelas nie paling glamour dalam course Sains Hayat..glamour sebab top 3 oke,bukan glamour sebab kelas paling bermasalah..haha..

KMNS!WAIT FOR ME!!!

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)