Dec 21, 2010

I'm Waiting For These 6 Things Before 2011


penantian satu penyeksaan,betol tak?HAHA..kalao tak,kenape bebudak PMR or SPM mahupun mane-mane students kolej or universiti takod untok terima result mereka lepas exam..perghh..termasoklah diri yang menaip nie..tapi kite kenalah engat yang kite dah berusaha bersungguh-sungguh before tempuhi exam kan?so banyak-banyak tawakkal also solat jangan tinggal!mintak doa banyak-banyak supaye dapat straight A aww..engat tue okaeh..haishh..apehal aku dok fokus pasal exam jew nie..haha..yelah,cuak jugak kadang-kadang..walaopon bukan aku yang bakal amik result 23 Disember nie..kepada bebudak PMR,all da besh for you kayh..entry kali nieh aku nak story cikit pasal 6 perkara yang menjadi penantian aku before menjelangnyer tahun 2011 nanti..eceh..6 jew,tak banyak..HAHA..yeke tak banyak,boleh tahan lah tue en..

1.Result PMR adik aku
aikk...aku pulak ek yang dok cuak sekarang nie..mentang-mentang PMR result will be announced 23 Disember nieh..huk3..actually adik aku yang amik PMR tahun nie,nope me..and aku harap sangat-sangat adik aku dapat 9A macam aku dulu..wahh,suke tawu dapat straight A's nie..heaven!tak sia-sia study siang malam kan..kalao dye dapat straight A,nak kasi hadiah ape ek..dah janji dengan dye nieh..haih..habes duet aku nanti..HAHA..trial dah dapat 9A,PMR besar kemungkinan straight A jugak..adehh..haha..*eceh,boleh dapat gelaran kakak mithali tak kalao cenggini?bluueekkk :p

2.Besfriend Balik Dari Kolej Matrikulasi Johor
borinknyer dudok umah tanpa dikau Anis,haih..selalu kalao holiday dapat jugak lepak-lepak dengan kau en,yelah..kebetulan holiday same walaopon institusi berbeza..but kali nie aku cuti hampir 2 bulan dah.kau tak balik umah worr..sadeyh aku tawu,susahnyer nak jumpe kau..borink borink borink!*eceh,emo la pulak tetiber minah nie..tup tup,kau hantar mesej,cakap kau balik holiday 23 Disember nie..wahh,tak sabarnyer nak jumpe kau tawu..kau masok matrik 2 tahun,aku setahun jek..kan dah susah nak jumpe uh..ko study hard giler bagai kat matrik,aku dah goyang kaki rileks dudok universiti..HAHA..sabar ye Anis,bulan 4 tahun depan tamat lah pengajian kau en,jangan lupe choose universiti same dengan aku..kau kan besfriend aku..love yaa!

3.Final Result Sem 1
haishh,lambat betollah announce full result nie..penat tunggu lame-lame aww..hik3..sengal,orang laen takod nak tawu result,aku lak tak sabar-sabar doehh..actually sekarang dah tawu result untok 3 subjek..alhamdulillah,pass with flying colours..waiting for another subject lak..dengar kate 27 Disember nie,ouh betolkah?yeay! tak sia-sia aku stayed up till subuh dok buat revision..perghh..nak kejayaan memang kena korbankan mase tido..lepas exam,mik kau tido tak sudah-sudah..qada' tido lah kononnyer ye?AHAH!hopefully pointer result kali nie 3.5 and above lah..wahh,tinggi nyer target aku..boleh lepas ke nieh..haishh..tengok pada result macam boleh,tak gitu?huhu..and hopefully geng-geng berjayett also dapad result and pointer bagos-bagos laa..sapekah geng berjayett?geng aku lah..aku,Adiela,Peje,Ara,Marry and Shida..korang kenal kew?HAHA..artis semua uh..wekk

4.Follower ke-500
nampaknyer bilangan folower blog aku bertambah bilangannyer dari sehari ke sehari..eh for sure lah en,ade ke bilangan folower makin berkurang dari sehari ke sehari?huh,sengal lorh ko Yana..sekarang dah 400 lebih..tak lame lagi bakal dapat 500 folowers lah en..and terdetik kat hati aku nak kasi special award dekat beliau..sapekah gerangan orang itu?HAHA..same-same kite saksikan..ceyhh..kenape aku pilih 500 ek?hurmm..aku pon tataw lah kenape..macam besh jew nombor uh..haha..ade lak cenggitu..yelah,separuh dari 1000..fuhh..ramai uh kalao dah dapat angka 1000..suke suke

5.Blog Grows Up
blog pon nak membesar jugak ye,engatkan tuan dye je nak membesar..hik3..blog grows up disini bermaksud aku nak ubah template baru untok blog aku nieh..dalam erti kate laen,design again for this blog..yelah,blog aku en tak cantik,sampai ade orang kutuk blog aku en..yelah,blog si dye en TOP and CANTIK tahap cipan..HAHA..cipan pon cantek ek?kah kah kah..sesuai sangat..orang kutuk sebab jelesh dengan blog aku pon ade jugak..haishh..ta paham betol aku..tak kesah lah cantik ke tak,janji rock! HAHA..pehal janji rock pulak nie..nanti kalao korang takleh ukak blog aku,dats mean aku tengah privatekan sekejap au,nak design-design kasik lawa mengancam sikit..maybe next week lah..hehe..blog pon nak bergaye tawu,engat manusie jew ke..blog ta comel orang pon tak mawu singgah en,betol tak..?kalao ade pon datang singgah usha awek jelah..wekkk

6.Hang Out with Besties Untuk Kali Terakhir
wahh,sooo sad..holiday dah nak abes dah..masing-masing bakal balik ke universiti masing-masing..haishh..lambat lagi lah nak tunggu holiday untok sem 2..yang tue lagi besh..heaven at home for 3 months before masok tahun ke-2..hik3..besh besh..plan nak kuar next week dengan besties..yeah,keluar untok kali terakhir before sambung study lagi..bukan kali terakhir sebab nak die uh..HAHA..tapi kalao dah takdir,redha jewlah en..tak gitu?nanti masing-masing dah nak balik utara selatan timur barat doehh..tak ke jaoh uh..sedeyh woorr..


pape pown,idop kena peace always..eheh..betol tak?macam awek kat atas tue buad..HAHA..eh eh,agak-agak boleyh masok PEACE CONTEST tak kalao macam tuh?huhu..

p/s: sejak akhir-akhir nie malas lak nak join sebarang contest..heran..takpe,kasik peluang untok korang bersaing dan menang..*eceh,kononnyer lah eh..bluekkk


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)