Dec 7, 2010

Blog Baru Pilihan 2010


Blog Baru Pilihan 2010
Weewiitt..olla peeps..sehad tak?haa..nampak menarik tak tajuk entry kali nie..its about “Blog Baru Pilihan 2010”..it a contest aww..actually dis contest was opened untok blog baru korang lebiyh dikenali orang ramai aww..haa..kowang nak tak blog kowang femes? For sure lah kan..sapew yang tamo en..before nie pon BPM ade buad en sesi undi-mengundi untok cari blog pilihan rakyat malaysia..wuyoo..menarik sanad kan?dah abes pon undi2 uh..ciap dapat pemenang da pon..hoho..meh sinie tengok same2 sapew pemenang bertuah uh..kowt2 terselit name aku jugak..hahaha..(sejak biler aku join niyh..haram~~ )


aisehh...mane name aku?ngaa~ tipu jek..aku tak layak pom dapat award nieh..pehh..okaelah..continue wif dis contest..actually dengan join dis contest,its also adelah satu opportunity di mana untok mereka2 yang baru melibatkan diri dalam dunia blogging nie and jugak nak up kan lagi trafik blog kowang..mudah kate untok mereka2 yang baru buad blog dalam taon 2010 nie..haa..cam aku la en..hehe..nak join? Hah sini2 tengok syarat2 nyer duluw aww..hopefully tak terlambat untok join dis contest

-buat satu entry tentang BPM nie.dah buat,sila tinggalkan link dekat ruangan komen at dis blog “Blog Pilihan Malaysia”
-kat entry tue,korang kena nyatakan bila tarikh pertama entry korang  and sila linkkan sekali okae. Means dat korang bagitau first entry korang and letak link first entry korang sekali.
-tarikh tutup: 8 Disember 2010 (rabu) jam 3 petang
-blog yang boleyh join,blog yang baru dibuat pada tahun 2010, tak kire blog korang kategori ape pun and tak kire jantina. Ingat! Blog baru dibuat tahun ni saje oke!

Aku nak join! Haha..tak kire jugak..yelah..aku pon blogger baru aww..taon nieyh baru buad blog..ngaa..tak caye? Haa..meh nak tunjuk bukti sikit..hehe..first entry aku en adelah “First Day Wif Blog!!” wanna see it? Just PICIT here okae babe2 sume..eheh..tarikh aku berkecimpung dalam dunia blogging nie adelah pada 20 Ogos 2010..kire2 3 bulan yang lepas..baru lagi lah tue kan? Kan? Kan? Hehe..epy woorr dapad buad blog cam owanglen..first time berblogging memang tade idea langsung..haha..tulis entry pon ciput jew..tak kesah asalkan selalu update en..hehe..and my aim aku dlm dunia blogging nie adelah,aku nak ramai orang2 kat luar sana kenali blog aku yang tak seberapa nie..yelah..aku dah jadikan Tubelawak and Irine Nadia Marcello sebagai idola aku aww..nak jadik cam dowang..nice and dikenali ramai..hopefully after joining dis contest,ramai blogger laen sudi singgah and be my frens in dis dunia blogging aw..yeahh..yippy..suke sanad sanad : )

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)