Dec 12, 2010

terbeliak mate di pagi bute


olla peeps,haishh..mangon-mangon cepat! dah pagi nie,tengok jam pukol berape sekarang! ding dong~ aik?pukol 3 pagi kew?(gosok-gosok mate sebab tak pecayer) yeay yeay!! yana ngigau! yeay yeay!! yana ngigau! meoww..hishh..korang nie..diam2 sume..(cover-cover) ngeh ngeh..OMG! takleyh tidow la dear..poor me,kena insomia kowt..haish..susah betol penyakit nie..naseb baek ade lappy,boleyh temankan aku kan? kan? kan? syg sama dye..hehe..okaelah,jom blogwalking >>> samapi di satu blog tername,eceh..tername kah?tiber2 mate comel aku nie terbeliak tawu! hah? sebab ape? 2 3 kali gosok-gosok mate sambil bace something kat depan mate aku nie..tak cayer!! tak cayer!!
(haha..kasik korang suspen sikit..bluuekkk)

lokasi blog : cik epal
title : Kenapa dengan Facebook ni?

aiseh..gambar Adiela terpampang kat permulaan entry cik epal? ouh sungguh aku tak cayer..huwaa Adiela! tak aci kamu dah jumpe cik epal..yana nax jugak!! actually Adiela nie classmate and geng aku kat Universiti skunk nie..kamcing tahap gaban cipan lah..hoho..aishh..jelesh jelesh sebab Adiela jumpe cik epal dulu dari aku..hik3..berangan doehh..yelah..kalao boleyh aku nak cangat cangat jumpe blogger-blogger terhebad nowadays tawu..nak jumpe sape? nak sangat2 jumpe cik epal,fatin liyana,irine nadia marcello,hanis zalikha,aizul marcello dan ramai lagi laa..korang? for sure lah aku nak jumpe korang jugak..sape tamaw kan..hehe..kowt2 korang yang tak nak jumpe aku en,yelah..aku tak cantek..takdew rupe..blog pon tunggang langgang..betol tak?..tsk tsk tsk..taching sket! >haha< taklah,aku guraw2 manjew jew ngan korang..lalalalalala..

haishh..Adiela nie memang cantek and tak salah kalao cik epal nak puji puji dye..huk3..aku maw tomey jugak..haha..gedik jew..kowt2 cik epal nak puji aku lak pasnie..haishh..berangan tak sudah sudah kaw yana..haha..nie lah keje aku kalao dok boring boring tataw nax buad ape..>BERANGAN< kadang-kadang berangan nak kawen dengan orang kaye takpon someone yang amik bidang kedoktoran atau kejuruteraan..wahh..superb lah kaw yana..haha..mama aku pesan,nak orang elok elok..kite pon kena lah elok elok dulu tawu..(betol ke ayat aku nie?macam berbelit je..haha) camnie lah,kalao kite nak orang yang berpelajaran tinggi,so kite kena lah rajin2 biar jadik orang berpelajaran tinggi jugak..engat pesan mama! alhamdulillah,sekarang aku and Adiela amik bidang Biotech kat UMP(Universiti Malaysia Pahang)..ijazah oke..4 years more nax tunggu graduate..mintak2 kesampaian lah ye?amin..eceh..oke tak? peace :) haha..macam dok merapu ke arah laen lak dah,sesi tazkirah di pagi bute..kui kui kui..

walking sana walking sini,aik??terbeliak sekali lagi mate aku nie..haishh..banyak kali terbeliak boleyh jadik terkeluar mate comel aku sat lagi kan..haha..maw tak terkezut,tertengok status facebook si Adiela tadik..siap maen komen-komen ngan cik epal..haha..jelesh doeh..ape lagi,terus aku tekan button add as a friend dekat facebook cik epal..hehe..sajew nak tambah kenalan,kalao ade problem tentang blog..boleyh tanyer dye kan? kan?..eceh..obses giler kaw yana..kesean..kesean nyah nie sorang kan? kemaruk nak jumpe blogger2 femes..wakakaka..


aiyoyo~~terbeliak lagi?haha..giler kaw yana..alaa..sebok je kaw nyah..yelah,terbeliak lah sebab Adiela bergambar dengan cik epal..haishh..tak boleyh jadik nie..kepada cik epal,anda tunggu dirumah okae?yana nax pegi rumah anda malam nie jugak..sebab nax bergambar! wakaka..siot betol kaw..takpe..next time panjang umor kite boleyh ketemu jua..kan? kan? kan? and aku nak jugak berjumpe dengan korang sume..tak kirelah peminat setia mahupun tak setia aku..hik3..ade ek peminat setia aku?haha..perasan tahap gaban cik minah nie sorang..maklumlah..pagi2 cenggini..otak memang separa waras..aiyakk..korang nak tengok tak pic cik epal dengan si Adiela nie..pic nie aku dapad kat facebook Adiela,baru jew upload..eceh,kaw nak kasi aku jelesh en Adiela..ciap kaw jumpe kat U buka semester 2 nanti..haha..!!


Adiela si berbaju hitam dan berselendang merah uh..cik epal? kompem2 korang kenal kan?kalao tak kenal memang bukan namenyer blogger dah tue..superb gurl nie cuyunk oii..huhu..alaa..cik epal yang pakai shawl pelangi plus merah uh..hehe..cantek kan dye?wahh..nax jugak! ngaa~

akhir kate,kalao cik epal terbace diss entry..yana nax gitaw yang yana memang minat cik epal aww..aishh..bukan minat yang tu tue..haha..nieh minat laen..jangan salah faham lak..(itupon kalao cik epal datang kat blog udos aku nie)
tsk tsk stk
eceh,buad2 sedeyh lah pulak minah nie
ngaa~
okaelah sampai sini jew
kesah mate terbeliak aku dikala pagi bute
haha
babai peeps 

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)