Dec 23, 2010

Tahniah buat adikku,Amalina!!


Omagoid! Omagoid! Omagoid! PMR result announce hari nie lah..aduhh,cuak nyer..macammne nie..takodd!takodd!HAHA..gedik lah kaw nie Yana,sejak biler pulak kaw jadi PMR candidate tahun 2010 nie? mengigau ke ape,hishh..kaw tue PMR candidate tahun 2006 lah wehh..HAHA..eh yeke,terover eksaited lah pulak en..huhu..actually adik aku,Nur Amalina Zakaria yang bakal amik result hari nie..eh bukan bakal tapi dah amik result pon siang tadik..ahaha,tak habes-habes aku dok sakat dye..kasik dye gabra terlebiyh sikit..hik3..kejam betol,bukannyer nak kasik semangat..hailaaa..by da way,adik aku dapat 8A PMR tawu,fuhh..lega..nanges nanges dye aww..gembira plus sedeyh..sedeyh kenape?haa,actually cik minah nie amik 9 subjek..tapi got 8 jew..huhu..kire nyer oke lah tue kan? kan? kan?bukannyer senang nak dapat 8A tue..hanya insan yang betol-betol terpilih sahaje yang dapat..adik aku nie agak frust lah,sebab trial dulu she got straight A's..wahh,,biasenyer trial lagi susah en dari exam betol-betol nie..memang frust menonggeng tertonggeng lah kirenyer nie..HAHA..adehh,sempat lagi dok gelak..kahkahkah..she got B in Bahasa Arab..memang diakui,Bahasa Arab uh memang susah kalao kite kurang faham atau dalam erti kate laen,kurang pandai nak buat karangan dalam Bahasa Arab..thats why she got B in Bahasa Arab maybe..dye pon bagitawu yang karangan dye buat dulu haram kejadah ayat tunggang langgang..HAHA..tue lah kau,tak belajar dengan sifu Bahasa Arab nie..(aku lah..HAHA)..kan dah menyesal..buwekkk..aku PMR dulu pon amik Bahasa Arab tawu,tak teror pon..selalu dapat B dalam exam but PMR exam,aku dapat A!sebab tue i got 9A's in PMR..yeay yeay!suke tergolek golek terguling guling atas lantai..*oppss,Yana overdoesss ke ape nieh..aiyakk..panggil bomba cepat!!ngaaa~ sengallah kau nie Yana..HAHA..sebagai akak,aku nasehat lah dekat die tue..jangan cepat putus asa,SPM still ade lagi kan..and SPM lagi penting dari segala galanyer sebab ianya penentu mase depan kite en..haa..betol tak u olls? *isshh..boleh jadik kaunseling nie..kekeke

 

sound check sound check
testing testing 1 2 3
ehem ehem ehem
Berita Terkini!!>tengok buletin utama dekad TV3 tadie<
sekolah yang dinobatkan mendapat 100% straight A's in PMR 2010 adelah..
*bunyi drum..dumm dumm dumm
Sekolah Menengah Aminuddin Baki,Sekolah Menengah Sains Selangor and Sekolah Menengah Agama Kuala Lumpur..wahh..betol-betol hebat kan?that's means all the candidates PMR got straight A's lah kan..wahh..mesti bangga giler-giler pengetua and cikgu-cikgu sekolah uh..tak sia-sia berpenat lelah mengajar selame nie kan..ibu bapa diorang apetah lagi gembira..mama aku pon dok nanges tadi time adik aku nak amik result..ishh,cuak betol..huhu..adik aku oke je,mak ayah yang dok nanges..haiyaa..betapa nak nyer ibu bapa kite nak lihat anak masing-masing berjaya kan..betol tak?sejuk perut emak mengandung lihat anak-anak yang dia kandung berjaya..huhu..tacing lah pulak..wekk..kui3..*sesi tazkirah and nasehat bermula oleh ustazah Yana..bhahahaha..esok kompem-kompem penoh dekad dada akhbar about dis PMR en..boleh tengok lah sape best student PMR 2010..perghh..beshnyer..nak jugak..nak..huhu..gedik lah kau Yana..sebok je..ngaa..yang pasti tiade muke aku dalam paper esok..HAHA..kalao ade,memang pelik bebenor lah tue..till here dulu kayh..akan disambung biler CIK MOOD BERBLOGGING datang next time pulak..eheh..babai peeps..

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)