Dec 6, 2010

got award maa

olla peeps..sehat2 sume?haishh,,penat betol aku rasew skunk nie..buad keje umah? ouh nonono..haha..bukan sebab buad keje umah tapi sebok dok blogwalking..ngaa..sengal jew..cumel2 blog u olls kan?jelesh aku tawu..eiii geram geram nax geget2 jew asew..aumm aumm..haahaa..otak ta betol cket skunk..maafin aku ya?..ceyh..okaelah peeps..wanna write sumtinx today..omogoshhh!! i got award again! again n again! suke3..dh berapa belas aww award aku skunk nie..boleyh buad koleksi gitue..haha..oraitt :)



tanx aww buad adek imiarun
wanna see da award? here we go!
tadaaa!!!!!!!!


okae tak? award beautiful blog..haishh..betol kew blog aku cantek nie..tuan dye lak?takde nak kasi award jugak kew? haha..lebih2 lak si minah nie sowang..ngaa~~
tenkiu tawu,blog kamu cantek jugew.. :)
jom2 jawab ques..kowt2 masok pekse next time
kire soklan spot lah nie en? haha..blluueekkkk

a . Berikan satu nickname untuk saya [ pemberi award ] .
nurijtihad

b. Ucapan untuk pemberi award .
tanx buad kamu sebab kasi dis award..len kali kasi banyak2 lagi..hehe

c. Listkan 6 artis/band/group yang korang minat .
hijau daun
kangen band
taylor swift
lily allen
sixth sense
aizat

d. Bagi award ni kepada 10 blogger yang mempunyai blog yang cantik dan cun .
yana kasi kat folower2 sume..oke?

ITS DONE BABE

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)