Dec 26, 2010

Kau Kenape Yana?

Segmen Pertama: Blog Yana Jadi Tumpuan Guest



"domm domm domm!!"muke aku dah bengis macam singa betina,sambil ketuk meja kecik yang langsung tak bersalah serta tiade kaetan dengan hidopku..lalu berspeaking lah konon-kononnyer.."welcome to the first meeting of the angry little girls club!!" sorang budak kecik said "yay!" sambil tepuk2 tangan,clap clap clap..hah,aku lempang dikau baru tawu..eheh!apehal dikau emo-emo nie Yana..tak cukop makan ke ape..HAHA..memang aku tak cukop makan pon,sebab tue rase macam nak makan sorang budak jahat kejam zalim nie..wahh,boleh kena sebatan tawu budak jahat uh..HAHA..meh sini aku sebat dikau sampai die..guna die lah,kang gune MampoS jadik isu besar lak..eheh..actually aku naek angin sikit lah sebab adelah sorang GUEST tuh yang konon-kononnyer visit blog aku nie semate-mate nak kutuk blog aku yang terchenta..fullamak..aku tabik lah kau sebab berani jadi stalker then kutuk blog orang..eceh..kau jelesh cakap jelah jelesh,tak payah lah nak kumpul dose dengan mengata orang..haa,mengata blog aku,aku boleh sabar lah kawan..nie kalao ciap mengata tuan blog memang naek angin satu badan lah..naseb baek kawan-kawan aku support semalam tawu..aku post komen dekat blogger group at facebook..wahh..ramai kawan-kawan blogger laen support and told me jangan give-up..naseb baek ramai orang pujuk and hepykan aku tawu..fuhh..kalao aku dapat kau,idop-idop aku kerjakan..HAHA..wait and see lah dear..tunggu mase je..huh,sabar-sabar..sorilah guys kalao korang rase ayat aku takde adab langsung pada entry kali nieh..aku memang sakid aty sangat-sangat tawu..boleh dikatakan tiap-tiap minggu ade je orang mengata...takpe-takpe,aku design balik blog aku..nanti kau tak payah nak terjojol mate tengok blog aku berubah wajah..kau cakap blog aku hodoh kan?kan?HAHA..okaeh..kite tengok ye..rileks dulu beb..hish..nak lempang lempang je rase dikau nieh..haha..adeh..tapi okae jugak..mengajar aku erti kesabaran..keh3..yeke aku sabar wehh?HAHA..buad lawak je..bluekk..

Segmen Kedua: Yana Dah Bertukar Wajah??

OMG!OMG!OMG! aku malu..arrrr..haahaa..nape kau malu Yana?haishh..ape reaksi korang kalao mak sedare korang tegor korang macam nie..*berape banyak korang lah..hehe..haa..cenggini.."eh Yana,laen nyer kau sekarang..apesal gemok ek?debab jek nampak..HAHA..aih,chubby lah sekarang..eh eh..apesal muka gelap nie?tak pakai sunblock kew?haa..meh2 sini cube produk terbaru nie,gerenti muke lawa..aikk?dulu nampak tinggi,sekarang rendah semacam je..adik-adik lagi tinggi..hehe..kena makan calcium nieh kasik tinggi.."haa..dialog yang berlaku lebiyh kurang cenggitu lah ek..so,korang nak buad ape?malu tak?HAHA..aiyakk..apo kono eh daro?eceh,speaking nogori lah pulak..wahh,gemokkah daku?HAHA..mak cik,cammaner saye tak debab,dok rumah 2 bulan makan tido makan tido je keje tiap-tiap hari..HAHA..comel pe chubby..muke pon tembam pelik..kah kah kah..tapi,apesal muke makin gelap nieh..haih,macam berjemur bawah panas jek..pelik tapi benar..maybe sebab tak pakai sunblock kowt kat rumah..tapi rasenyer aku dok dalam rumah jew kot,nede maen luar..takkan nak pakai sunblock jugak kowt..aisemen..matahari mengendap aku lah nie..stalker stalker..isu yang ketiga..memang sensitip..HAHA..isu apekah?isu ketinggian..eheh..aku memang tak tinggi pown..wekk..kesah ape aku..HAHA..kalao nak tawu,tinggi aku just 163 je..eheh..adik aku yang form 3 167 and adik aku yang darjah 3 lak 159..toink toink..memang tak sesuai jadik kak long lah kau Yana..hehe..wekk,tak kesah..janji rock!ahah..rock lah sangat..

Segmen Ketiga: Bila Yana Sudah Cuak Teramat

Omagoid! Omagoid! Omagoid! adehh,cuak cuak nie..help help!! esok 27 Disember..huh,time for me untok tawu Final Exam Result lol..hurm..like before bebudak PMR 2010 yang dok gabra nak amek result..skunk aku lak yang rase kegabraan tuh..HAHA..ade ke ayat kegabraan?macam lawak jek dengar..kui3..tak kesah lah weh..3 subject dah tawu nieh..alhamdulillah,pass wif exceleng..yang laen tunggu besok lah..hopefully pass and get grade sekurang-kurangnyer B lah..nak maitain pointer kowt..agak-agak dapat tak pointer 3 and above?fuhh..kalao dapat memang besh lah..huhu..camner lah esok ek..macam malas jek nak online check result..HAHA..takoddd!!selaen tuh kena daftar subject lagi nie..haishh..banyak keje betol..sooo busy body :D doakan aku dapat result yang terbaek kayh kawan-kawan comel sume :)

Segmen Keempat: Kau dan Aku Selamanya


"buai laju..laju..sampai pokok sena..abang jangan malu..adik kat sebelah abang disana..lallalalala" HAHA..besh tak aku nyanyi?kah kah..Yana buang tebiat ke ape hah..amboi,dalam aty ade taman ye sekarang..eceh..hishh..mane ade,jangan dengarlah gosip-gosip karut marut uh..Yana is single kayh..HAHA..kang sekali kena cepu dek cik abang kang baru tawu..hik3..majok tak sudah-sudah..okaeh saye mintak maap..hehe..okaeh memang diakui aku skunk memang ngah hepy wif someone..siape kah beliau?ouh tak perlu lah rasenyer nak heboh-heboh..diyam2 sudah..dah puas haty kah buat sesape yang bertanyer tue?soklan dah terjawab kan? kan? hehe..maluuuu..*kantoi sudeyh..hishh

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)