Dec 6, 2010

toink toink! 2 awards for me


olla peeps..sorie sebab post byak2 ari nie..tak kesah kan? kan? ngaa~ post lepas sal award en..kali nie pown sal award jugak..haishh..ramai betol owang nak kasik award kat aku..huhu..by da way..tenkiu aww cuyunk sume..kali nie aku dapat 2 award daripada adek cumel kite..name? encoollikerusify hah! mik kaw..pelik betol name dye..haha..mesti cool owangnyer kan..eheh

first award


award nie dye kasik sebab aku dah jadi folower dye..wahh..tak sia-sia aww folow blog cumel dye..korang nak jugak tak? haa..tunggu ape lagi..terjah2 lah blog dye and jadiw folower dye..kompem u olls jugak dapat..ngaa~ bak kate dye : bagi dirinyer..folower2 blognye sume mcm "APPLE TO MY PIE" ..so cute :)

second award

before aku tunjuk award nie..actually aku amat terharu sangat2 aww sebab dapat dis award..haa..bukan sume folower dye dapat..hanya yang terpilih sajew aww..tak caye? meh sini dekat2 nak tunjuk bukti cket..jeng jeng jeng...


hah? nampak tak name blog aku uh? yang keempat punyer uh..tak nampak?meh sinie nak korek mate kasik nampak cikit..haha..nakal ek..okaelah..u olls taw tak dis award for wut? mesti tataw en..actually adik cumel nie kasik dis award untok blog2 yang terpilih jew aww..for da kiuuttt blog..eceh..betol kew blog aku kiut? tuan dye lak cammane? kiut tak? ngaa~ perasan..haha..nampaknyew blog aku dah jadik perhatian adik nie laa en..tanx aww :) wanna see da award? tadaaaa!!!!!!!


amacam? cantek kan..hehe..tanx ye adik :)

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)