Dec 5, 2010

*gembira di hearty*

olla olla olla peeps......

aw aw aw..si gedix da dtg..huhuhu..cm da lmew aku xg0de2 bl0g aku ni..pdahal bru jew shari due ek..ngaa~~..smlm aku dpnuhi ng date..hoho..date?taklah..tipu jew..s0 xsmpat nk g0de2 kam0o cik muchuk..ekceli aku bru jew ciap blogwalking nieh..fuhh..penat giler walkin sane walking sinie..eheh..0k la kli ni entry award lg..huhuhu..cm dunia award a lax..h0hoho..ekceli da lmew dpt awrd ni..p bru nk wt..huhu..kli ni aku dpat award dr cik zaza n adeQ tina..manyak worr..tapew2..meh aku kutip pelan2..haishh..maw nengok?sinie la syg :)

 FIRST AWARD 

aku wt yang cik zaza pnya dlu kayh..anyway aku dpat 2 award dr cik zaza ni..bahagia asew..j0m view..


ni award foll0wer..n dew bpew quest la..cm biase..

 nama manja k0ram
 ekceli aku ni bnyk pggln name aww..antare name glamour aku.."yana+yenn+liyana+nurul+along"..amacam?nice tak ? ngaa~~ angguk2 tande setuju! hehe

 hobi wat pe
 shuke melukis(nk asah bakat kunun), makan tid0r n jln2 n on9 n sopim..belajar malas..huhuhu..gile

 umur berape
 i'm sweet nineteenth :)

 SECOND AWARD 

ni lg satu award dr cik zaza


award ni bkn bley pakai rembat jew taw..ni award terpilih oleh cik zaza..s0, aku ni kire beruntung kn.??tanx sear 4 da awards..due2 pm c0mei..dye ckp award terpilih ni untuk bl0gger y kiut miut..s0, aku kew yg kiut miut 2.??ahaa..*think think think..setahu aku, aku c0mei jew..h0hoho

 THIRD AWARD 

tanx yew adeQ tina bg akak award ni..



 apakah makanan kegemaran anda?
 makanan bkn makanan"s".s0 satu jew a..ayam shuke mkn aku..0pss wr0ng typing..aku shuke mkn ayam..huhu

 siapakah manusia y anda sayang?
 sy sayang 0rg y sayang sy..mwaxx mwaxx mwaxxxxx

 tag kpd 4 kesayangan anda
 xnk la..
 malas la..
 xmb0h la..
 xsey la..


LAST AWARD


okae lah..nie award aku yg last aww..wahh..betol2 epy dpt manyak award nie..ngaa~


berikan ucapan untuk orang yang bagi award ni
tenkiu banyak2 kasi dis award n tenx sbb adore my blog..toche toche toche

pendapat tentang award ni
nice+cute sbb pink kaler..i loike..ngaa~

tag 5 orang
sape2 jela yg nak+kena gtaw kt shoutbox dulu bfore amik kayh



DONE!!

0k laa..i nk j0in c0ntest lax..huhuhu..k t0ink..t0ink..


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)