Dec 20, 2010

Boleh Tak Nak Cakap Aku Rindu Kau NAIM?


hello peeps,selamat petang semua..petang?bukan dah malam ke..ishh..merapu..actually tadik dah puas nanges sebab sumtinx..haha..yang tue pon nak kasi tawu keh..eheh..just nak expresed my feeling ckit..ececeh..tapi sekarang dah okeyh..small matter larh..rileks sudeyh..tengah sedeyh sedeyh sambil dok layan facebook..*macam pelik jek,sedeyh pon boleyh lagi layan facebook en..kui3..kawan baek aku temankan and tenangkan aku..eceh..menumpang kaseh lah konon..*gedik jek kan..HAHA.. sapekah gerangan si jejaka ancem itu?haa..dye kawan baek aku dari sekolah menengah lagi..never lost contat aww..besties..till die..ewah..haha..nak kenal? haishh..dye pemalu orangnyer..bajet lah tuh..eheh..*jangan marah ye cik Naim eheh..dah terkantoi pulak sebut name..huhu..*dengan nada sengaja actually..blueekkk  haa,sini sini nak femeskan dikau..aku panggil dye Naim atau Yuki Kato..name penuh dye Naimullah sebenarnyer..Yuki Kato?ape kaetan dengan name si Naim uh..actually mamat nie suke sangat-sangat dengan Yuki Kato pelakon Indon uh..alaa..yang budak cute berlakon dalam ceriter Heart versi Budak-Budak..pernah tengok?pernah kan..dekat astro ade rancangan tue dulu..huhu..aku lak dye panggil Zoey sebab aku obses sangat-sangat dengan Zoey...kah kah kah..dulu larh..zaman sekolah-sekolah dulu..hampehh..


boleh tak nak cakap aku rindu kau NAIM?
haishh..sensor betol..takpe-takpe..takde orang marah punyer,,hik3,,susahnyer nak contat dikaw sekarang..dah la belajar kat overC..aku belajar kat Malaysia jek..ishh..tapi overC kaw tuh tak power sangat lah Naim..setakat Sarawak aku pon boleyh terjah dengan jurukamera aku buat sesi terjah ala-ala Melodi gitueh dekat kaw..haa..baru kantoi kot..haha..kenape?korang mesti engat si Naim nieh belajar kat luar negara Malaysia ek..lalalaa..jumpe pon dah jarang-jarang..*eceh..macam lah before selalu kuar date..opss!!date pulak..kuar jalan-jalan lah maksud aku..hehe..terkantoi sudeyhh ..dulu before masok matrik dah penah kuar jalan jalan siap mamam KFC lagi teman dikau,huh..alaa,dah oke lah tue en Naim,ko nak lebiyh-lebiyh lak..mane boleh..aiyakk..oke oke,before masok sem 2 kite pegi keluar lagi aww,nanti majok lak si mamat nieyh..*dye memang mengade cket..hehe.. agak-agak korang,besh tak ade besfren lelaki or opposite sex lah senang..haa..besh jugak en,tapi kalao ade boipren uh jage jagelah cikit..maw tak gadoh kalao terlampau jelesh..hishh..masalah uh..huhu..besfren boy aku adelah si Naim nie lah..yang speselnyer dye tak layan another gurl kat sekolah dulu..cakap pon tak..dalam erti kate laen,pendiam lah..but biler dengan aku bukan maen rancak berirama lagi dok sembang..haishh..apekah yang akan berlaku?haha..adekah itu satu petande bahawa dye...TTEETT..sengal~ same-same kite pikirkan kesudahan episod ceriter antare dye dan Yuki Kato..*letak Yuki Kato lah..takkan nak letak name aku lak..kang korang serang aku dengan perkataan PERASAN lebiyh lak..HAHA..betol tak?haishh..nak majok lah kalao ginie :D

boleh tak nak cakap aku rindu kau NAIM?
lame tak gurau-gurau melampau dengan aku en..kalao dulu eceh,tak abes-abes idea kau nak sakat aku..sabar jelah..tapi sekarang masing-masing dah busy body worr..aikk..silap..busy buad asemen lah..takde mase dah nak busy body nie..busy body sendiri adelah..hehe..hadiah kau kasik dekad aku dulu still aku simpan aww..eceh..naseb baek boipren aku tak nampak,kalao tak..habeslah dikau..haha..aku takpe..blueekk..eh Naim,ko ajar aku cakap Sarawak kew?"MODOP"..haha..lawak lah kau nie..mentang-mentang belajar sane,bawak balik umah bahase Sarawak lak..jangan bawak balik bini Kadazan Dusun sudah..kih kih kih..*eh eh,Kadazan Dusun ade kat Sabah ke Sarawak you olss?aku maen hentam jek tuh..wawawa..pape jeklah..MODOP?apekah itu..haa..sile teke..nak tawu?carik sendiri jawapan nyer..kasik korang mase 10 saat..cepad!!! *melampau..haha
>dah kasik clue uh<






teettt!!masa menjawab sudah tamat..got any answer?eceh..sepeking lah pulak..dasar minah saleh celup betullah..hik3..modop means tido lah korang..yeayy!!dapat belajar bahase Sarawak..*hepi terloncat-loncat macam............ aiyakk..anak teruna mawu tido dah..dah wish nyte and babai dah uh..anak dare nie pulak?biler nak tido..asyik berblogging jek..huhu..malu kat anak teruna tue aww..hishh..okaelah..tuan puteri pon maw beradu dah..dayang-dayang pon dah panggil beta ke kamar..hik3..
babai Yuki..babai Zoey..babai Peeps..


Yuki Kato-->sori pinjam picture kau..haha..
                   -->Yuki Kato tengah maen enset uh


>Yuki Kato si Naim<


>Zoey si Yana<

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)