Dec 14, 2010

insan KETAGIH perhatian dan KASIH SYG!

Sad Girl


aku berlagak?aku sombong?aku perasan cantik?aku babi anjing setan?aku cibai?aku anak haram? aku ape lagi kau nak cakap? hah,sebotlah semua perkataan yang kaw belajar sejak dari tadika sampai sekarang! hah cepat! ouh,dugaan ape aku dapat hari nie? sampaikan jernih-jernih mutiara aku turun terus menerus tanpa henti kat pipi aku hari nie..hina sangat kew aku nie?cuba kaw cakap sikit. AKU HINA SANGAT KE sampai kau nak cakap aku dengan perkataan tue semua??.ouh lupe..yelah..kau sorang kan yang PERFECT and tak pernah buad sombong dengan rakyat kat malaysia nie kan? macam-macam lah kau nie..ape kes hah,kau dah ketagih perhatian dan kasih sayang sangat ke sampai hina maki hamun aku camnie..entah berape ramai lagi gurl laen yang senasib macam aku nie..Tuhan je tahu taw tak?kau tak rase takod kat Allah ke maki hamun orang?kau tak takod dose ke brother sial bengong!! sorie lah kawan-kawan kalao aku guna perkataan kesat and kasar sikit malam nie..pedih sangat-sangat kat hati nie tawu tak..haishh..

korang mesti pelik kan kenape tiber2 aku dimaki terok sampai camnie..aku tak tahan sangat-sangat..and aku nak luah kat korang semua,biar hilang sikit kesedihan kat hati aku nie..boleh kan?kan?kan?hurmm..macam biase,rutin harian aku..lepas isyak aku akan online lah kan,blogging..facebooking also bukak formspring..tapi malam nie aku lebih tumpu kat facebook jelah..malas sikit nak berblogging..sedang syok2 IM dengan chatters laen,tiber2 muncul hambe Allah yang ketagih kasih sayang nie kat IM aku..actually aku memang langsung tak kenal dye,tak tahu lah macammane boleyh ade kat friend list..maybe teradd kowt..entahlah..name facebook? "BART BLACK DRAGON"..name pon cam sial je,huh! sakid hati betollah..kalao korang ade friend cam dye nieh,aku suggest remove lah cepat2 before korang dapad naseb macam aku..hurm..ayat first dye kasik kat aku camnie "HEI SOMBONG,PEREMPUAN PALING BERLAGAK,BABI!"  hah,kalao korang ape perasaan korang first2 ayat dapad camtue..mesti bengang kan?tak tahu ape masalah dye,sesedap mulot nak maki orang..dye geram dengan aku sebenarnyer sebab tak layan dye..yelah..takkan 24 jam nak layan mengadap muke kau yang tak hensem cam babun tuh!haha..laser betol ayat aku..geram teramat lah..geram sangat-sangat..haishh..buad dose je aku nie..baru engat nak jadik baek lepas masok tahun baru nie..sabar-sabar..



banyak nyer kau kasik pahale dekad aku malam nie kan?free jew..alhamdulillah..murah rezeki betol..dapad pahale hasil dari maki hamun sumpah seranah orang..haha..kau tak takod kew dok maki aku nie?sekali aku doakan kau jadik macam tanggang takpon malin kundang kan,baru kau tahu tinggi rendah langit tue..doa orang teraniaya nie makbul tawu..kaw tahu ke tak hah?haih..manusia zaman sekarang,macam-macam..aku tak kesah kau nak mencarot banyak-banyak kat aku..tapi paling aku sedeyh dan buad aku menanges biler kau cakap aku ANAK HARAM! wehh,leklok sikit..aku ade mak bapak tawu..susah2 mama aku mengandung melahirkan menyusu also bela aku sampai aku besar macam sekarang nie tawu..abah aku susah2 cari rezeki nak bagi nafkah kat keluarge..boleyh kaw cakap aku anak haram? ouh shitt!dammit! sampai hati kau kan..entah-entah kau tue anak &*^$% sebenarnyer..mengate aku lak..aku terase tawu!kalao mama abah aku dengar entah macammane lah..mak bapak dengan cikgu kau tak ajar ke kalao kau cakap dengan orang laen gune bahase yang sopan sikit?mesti kau tak pernah sekolah kan?haha..kesean kau..dah maki-maki boleyh lak ko gelakkan aku en?giler lah manusie nieh..sepanjang hidop aku lah kan,tak pernah kena maki seterok kau kasik kat aku tawu..fuhh..first experience nieh..tabah ye yana..jangan layan orang jahat macam dye..dan pilihan yang tepat aku buad untok orang seperti dye

REMOVE HIM FROM FRIEND LIST!

memang aku cantik!memang aku sombong!sebab tue taknak layan kau yang perasan hensem tuh!haha..perasan lah pulak aku nie..sengal jew..ngaa~ kau mesti jenis lelaki yang suke perangkap gurl-gurl cantik jew kan,pantang tak layan sekali teros cakap sombong..satu lagi,takde orang sayang kat kau ke?alahai..kesiannyer..yelah,nak sayang camne kalao perangai kau camtuh,sedar diri lah sikit brother..ape kes nie..buad kecoh-kecoh lah..haih..kalao lah kau bace entry nie yang dibuad khusus untok kau sorang jew..aku harap kau berubah lah ye..insaflah sikit..satu lagi,harap kau hargai tawu hasil karangan aku kali nie,dah macam buad karangan SPM dah..panjang berjela jela..haha..lawak jew..mengimbau mase lampau..eceh..

akhir kate,semoga Allah maafkan segala tingkah laku serta kata-kata baek kau yang tak berbaur LUCAH tue kat aku..aku taknak tunjuk lah kata-kata lucah 18sx kau tue..buad malu jew..haish..harap korang dapat menilai mane baek dan mane buruk okae..masing-masing dah besar kan.. :)

p/s: jangan sesekali hina orang tanpa usul perikse serta dengan sebab-sebab yang langsung tak masok akal okae

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)