Dec 16, 2010

bila MISS FAIRYTALE sedeyh dan promote BLOGGER HEBAT

alahai,sayu nyer muke kau wahai Yana..kenape nie?aisehh..tanyer dekad diri sendiri lak..okok..hurm..sedeyhnyer kawan-kawan sebab kali nie aku tak dapad nak join tarian mewakili universiti aku tawu..sekarang musim pertandingan tarian antara universiti-universiti yang ade dekat Malaysia nie..huhu..a.k.a KAKUM..ohho..aik?Yana dancer ke?badan keras macam kayu pon berlagak nak masok tarian ye..layak ke dye menari wakil universiti lak tue..haha..jangan pandang sebelah mate,pandanglah dengan kedua-dua belah mate anda..huhu..jangan cakap macamtue..nanges aku nanti...kahkahkah..yelah,saje nak mengaktifkan diri kat universiti,so aku join kelab kebudayaan universiti..alhamdulillah..setakat nie dah perform 3 tarian wakil universiti..eheh..so,at dis time tak boleyh join atas sebab-sebab tertentu..jeleshnyer..dorang yang join dapat pergi merantau another universiti kat Utara..haa,berbaloi kan..boleyh jalan-jalan makan angin sambil kenal-kenal universiti laen..betol tak?haishh..bertambah jelesh nie..hehe..kenape Yana?haa,tadik aku berfacebooking..pastu terlihatlah status cikgu tariaan aku nie..cikgu kiut miut gitue,yang tengah dok sebok-sebok prepare nak ke utara..waitt!!nak ekot!huhu..

 



uishh,,3 universiti kah?UUM,UiTM Arau and UniMaP..wahh,besh nyer korang. jelesh makin membuak-buak nie tawu.hehe..yelah,dah wakil universiti..for sure lah dapad elaun nanti..yippy..eh eh,terloncat-loncat lak dye nie..macam dye lak yang pegi..eheh..ramai yang pujuk aku suruh join tarian nie,but im sorie guys..aku tak dapad join..ade sedikit masalah lah..hurm..mesti korang winduw aku ek?betol tak?haha..kononnyer nak kate aku femes lah nie en..mesti korang kate aku perasan and gedik kan?haha..janganlah dear..sedeyh aku tawu,,huhu,,by da way,kite jumpe next year lah ek..hah..menari lah puas-puas sampai patah pinggang..hek3..ade lak cenggitue ye..takpon kite ramai-ramai join Mari Menari kat dalam Tv tuh..haha..Mari Menari musim ke-2.."MM YANA"..undi tawu nanti..kahkah..nanti aku kasik topup sebagai upah undi aku..*baru pergi audition dah kene reject..bluueekkk


  nie lah antare penari-penari UMP..wahh..tak cukop ahli keluarge nie..yang laen sorok muke sebab malu nak bergambar..eleh..malu-malu kerbau lah pulak..haha..mane MISS FAIRYTALE nie?haa..carik-carik cepad..tak nampak?meh sini nak korek mate kasik nampak..eheh..*kejam kah aku?tak kan? gambar nie di ambil time kitorang pegi buad show at Hyatt Hotel,Kuantan Pahang sempena meraikan graduater-graduater UMP..sultan Pahang pon ade..haa..Mila AF5 pon datang tawu..hehe..tak tipu pon..seyes!(sambil angkat tangan lima jari terpacak) eheh

jom ke segment ke-2 kite
tajuk : promote BLOGGER HEBAT

ade apekah dengan blogger hebat?haa..nie sebenarnyer bukanlah contest-contest besar yang macam yang dianjurkan oleh Ben Ashaari tue..jangan salah faham lak ye..hehe..actually Blogger Hebat nie adelah group di facebook untok blogger-blogger hebat macam korang..masing-masing ade facebook kan?*tak payah tipu nak cakap takde..tipuu...wekkk ..setakat nie yang join group nie baru 14 orang kalao tak silap aku..kat sini kite ramai-ramai sesame blogger boleyh berkongsi pendapat serta idea about the blog ke..nak chatting-chatting ke..nak santai-santai ke..nak tambah kenalan dengan blogger laen ke..story-story ke or pape jewlah yang berkaitan dengan hidop kite nie sebagai blogger..amacam?menarik tak?haha..kalao nak join..u olls boleyh click kat SINI..okae?join tawu..nanti kite chatting-chatting..ahah!takde keje lah tue..aiyakk..akhir kate,

>SELAMAT MENJADI AHLI BLOGGER HEBAT<


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)