Dec 25, 2010

3,DONE!!ANOTHER 3,WAIT AND WAIT AND WAIT

olla peeps,sehad tak?cammane mOOd berblogging anda?demam macam Yana kah?HAHA..bukan aku demam tapi mOOd aku yang demam,rase macam malas jew nak update sejak dua tiga menjak nie..kenape ek..haishh.mintak-mintak mOOd tue sehad macam before..tamau demam sakit or pape yang seangkatan dengannyew..hehe..ahah!aku sangat-sangat gembira sekarang..sebab ape?tadaaaa!!!! 3 perkara yang aku tunggu-tunggu dah jadiw kenyataan lah you ollss..apekah?first,dah dapad tawu result PMR adik aku,dah bace belom?kalao belom,sila-sila lah rajinkan diri you olls menghendap entry sebelom nieh,jiran sebelah rumah jew..ta jaoh pon..huhu..and for dis entry pulak,aku mawu buat short story lah sikit pasal second and third wishes aku yang dah jadiw kenyataan nieh..HAHA..macam wishes yang besor bonar..sengal je dikau wahai si Yana demok..wekk..

Hooreyy!my besfriend dah balik dari Kolej Matrikulasi Johor!!
Anis,aku rindu kau ketat-ketat wohh..dah berape bulan ta jumpe kau..huhu..Anis nie sape?nak kenal?meh usha-usha awek nie kejap..jangan malu jangan segan,HAHA..rasenyer takde orang nak malu pon en..wekk


amacam?cantek tak bestfriend aku nieh..HAHA..but sorry to say..she's taken..muahaha..aku kawan dengan dye sejak dari dalam perot lagi tawu tak..haha..oppss!!perot berlainan ibu..aku bukan kembar pon dengan cik minah nie,tapi kalao nak cakap kembar pon ape salahnyer en..sekolah Tabika pon same-same,sekolah rendah pon same-same,sekolah menengah pon same-same..haa..lastly dapat masok matrikulasi laen-laen..ouh,terpisah kowt..aku di Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan,Anis pulak dekat Kolej Matrikulasi Johor..but dye belajar sana 2 tahun,aku just setahun je..thats why kitorang dah memang susah sangat-sangat nak jumpe sekarang..aku holiday 2 bulan,dye just holiday just 3 hari..maw tak sedeyh..huhu..ape-ape pon,tanx banyak-banyak sebab serang rumah aku pagi tadi..haha..dahlah aku sedang nyenyak tidow..tawu lah baru sampai rumah semalam,pagi-pagi teros terjah rumah aku..haha..naseb kau tak bawak cameraman or geng-geng terjah ala-ala Melodi gitu..malu jew aku nanti en masok tv dengan muke ta mandi mucuk masham uh..wawawa..aku rindu sayang kau!besok kite lepak tepi pantai kayh..hah!tido buat khemah teros kat sane..kih3..

 

tumpang lalu kejap nak tayang muke..hehe..mekaceh..

Story seterusnya,seperti dijanjikan..aku memang tunggu sangat-sangat follower ke 500 aku..fuhh..akhirnya menjadi kenyataan jugak..hehe..sebab ape pilih 500?ini belog aku,suke aty aku lah..bhahaha..hisshh Yana nieh,aku sepak-sepak jugak mulot dye nie kang..*ala-ala iklan cerita Qasidah Buat Laila..hik3..and follower bertuah uh bakal membawa pulang award sahaje okaeh..takde trofi atau sebarang wang tunai mahupun tiket penerbangan ke Hollywood..haha..playwood adelah kalao nak..ngaaa~ sapekah beliau?*bunyi drum cket



 tahniah buat Fitri Amelia sebab jadi my 500th follower okaeh..sape yang nak award lagi dari cik Yana,sila jadi follower yang ke 1000 pulak kayh..haha..tahun depan lak nampaknyer ye?ish3..okaelah..mawu blogwalking pulak..nak jadi stalker..hehehe..ciap lah korang..babai!

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)