Dec 31, 2010

Hebat and Gojes Macam Mereka..Aku?Biler Agaknye ye..

Olla peeps..anda ceria hari nie seperti daku?eh sejak biler aku tengah ceria nie..ehem-ehem iye lah tue..ceria laa sebab dye dah ade tuuttt..HAHA..apakah itu?entah la..tapi aku takdelah ceria sangat pon hari nie..trouble oh trouble happened!soo damned!!huh,tak suke sanad-sanad au..hurm..actually aku cam ketandusan idea nak buad entry baru au..haishh..ade je story yang nax dikongsikan tapi entah la..macam malas nax taip..HAHA..kalao boleh nax je aku pot pet pot pet 24 jam nonstop depan korang au..aku en banyak mulot..eh yeke?eh silap-silap..mulot ade satu je!wekk..berstory depan-depan korang lagi besh dari menaip ayat-ayat karut marut aku kat blog nie..eheh..okaelah,so bile dah stalker sane stalker sini selame beberape jam..aku dapat idea lah cket nax buad story karut marut kali nie..hurmm..nax tanyer cket boleh?hehe..tak boleh?tape-tape nak tanyer ugak!!kesah ape aku..haa..camnie..korang suke tak masok blog dimane blogger-bloggernyer cantek kiut miut encem gantang nice beauty pretty and seumpamanye lah..eheh..kan dah cakap aku sedang menaip ayat karut marut nie..hope tak kesah au..ngaaa..suke tak?suke tak?aku en..aku suke sangat-sangat!!rase hepi and bersemangat jew nax blogging tawu..tapi kebanyakannye aku visit blog gurls lah en..boy?ade jugak tapi tak banyak..my feveret?for sure lah Irine Nadia,Fatin Liyana,Cik Epal,Love,also kakak angkat aku..Heliza..hik3..*nax perasan cket yang Heliza mate bulat tuh akak angkat aku..wink wink wink..suke bace blog diorang..then cuci mate nengok2 pic diorang yang gojes tuh..perghh..memang terbaek..masing-masing ciap ade photoshoot lagi..wahh..glamour-glamour..tapi muke macam aku nie just tak payah berangan lah nax photoshoot jugak..HAHA..buad rosak gambar je..kuikuikui..suke style diorang yang simple but nice yaww..auchh..nak pinjam baju-baju and shawls tue sume buad photoshoot boleyh?HAHA..sape nak amik pic aku wehh..kahkahkah..adehh..berangan tak habis-habis lah dikau nieh..aiyakk..dah2,sini nak tunjuk korang sape yang aku suke style diorang yang gojes uh..kepada sesape yang dah kenal sile tutop mate anda sekarang,tak payah nak menyampuk..eheh


ini Irine Nadia Marcello
 auchh comel lah dikau..pinjam lesung pipit boleyh?nak shawl sekali..ahah! :D

ini Fatin Liyana
cantek tak dye?biase lah..orang yang ade name Liyana memang comel!bluueeekkk


ini Cik Epal
up to date kah beliau?sangat2 tak puas aty sbb kawan aku dah jumpe dye,huwaa..nak jugak!!geram geram plus emo..hehe


ini Love
Love bukan name sebenar,sile jangan salah faham ye..hehe..dye kiut,putih gebu..wahh..ciri2 wanita idaman lelaki kah?but sori..she's taken by cik yayang..HAHA..sebok je nax panggil cik yayang jugak..sori ye Love



ini Heliza Helmi
tak kenal?haishh..akak angkat aku nie..mate pon same..hehe..yeke mate aku bulat jugak?tak cayer?sini sini check cepat..dye pandai cakap Trganu..me too!yeay!HAHA..sbb kitorang asal Trgnu..kan akak kan?kan?kan?jelesh la tue...

lastly nax story pasal my twin..*sejak biler aku ade twin ni wehh? heehee..aku admire dye sangat-sangat au..cantek,suare sedap..yang penting ade style gitu..ewahh..kau bab-bab melaram boleh serah kat kau lah ek Yana..dress,shawls..hah,amik kau..beli banyak-banyak buad koleksi biar penoh almari..hehe..yang penting almari aku tak sepah and bebas lipas serta tikus okaeh..harus di ingat tu!HAHA..sapekah beliau?haa..aku takmo tunjuk pic dye..ahaks..kasi clue and lu pikirlah sendiri..
"Oh Bulan"

dpt jawapan?yes!my twin is Yuna!HAHA..Yana and Yuna..eceh..sengal lah pulak kau Yana..haish..tumpang glamour ke ape nieh..aiyakk..alaa,kalao aku nyanyi pon suare ala-ala Yuna kowt..wekkk..tak cayer lah tue..takpe2,nanti aku nyanyi sambil maen gitar..buad video and masok u-tube!ekekekekeke..nanti jangan terbeliak mate lak tawu..banyak-banyakkan bersabar kerana anda mungkin jelesh..huahua..*hishh..ape aku dok merepek nie jonnn??pelik betol lerr .. jom kenal twin terfemes di Malaysia skunk..hot and spicy yaww

|__________|
|_________|
|________|
|_______|
|______|
|_____|
|____|
|___|
|__|
|_|
V
V
V

Yuna
VS
Yana


>Yuna hot TAPI Yana spicy< 


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)