May 30, 2011

Saya Nak Menang RM300 dari Safra






haluu bloggers and readers..jom join satu contest best nieh..sape nak menang RM300 dari Safra campak lappy cepat ! aiyoyoyo..jangan campak betul-betul lak..hehe >___<

Straight to da point, kalao Yana dapat RM300..kompem-kompem lah Yana nak simpan buat belanja di universiti bila bukak sem 3 September nanti..cewahh..seriusly, sesiape yang belajar di universiti mesti korang tahu kan betapa penting dan berharganya duet walao satu ringgit tahu..kalao RM50 tu, lepas untuk 2 3 hari jek..ngeh ngeh ngeh..so, I think I need this RM300 to support duet belanja Yana nanti..eheheh..boleh ke? hopefully..

Then untuk meriahkan contest nieh, Yana nak tag Linda, Siti dan Lieya untuk join
^^, babai


nak join click SINI oke :)




Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

10 comments:

hudaa.udey said...

derr ape nii? huhu
*budak gile contest :P

HaFizaH aYu said...

ada link x??

ayilarima said...

yana, kite nak join jugak ~
:P

anisyafrina said...

wahhhhh!!best ni.. rase mcm nak joint je.. gud luck2...

yqnq ellyana said...

@ hudaa :haha..Yana pon giler contest :P

yqnq ellyana said...

@ hafizah : OMG,lupe nak letak link blog beliau..haha

yqnq ellyana said...

@ ayil :hak3...join lerrr

yqnq ellyana said...

@ anis :jom lah ramai2 join tau

SafSafRaRa said...

thank u for joining yana =)
tp cemana yana leh pakai format lama ek? tp both pon diterima.. no worries *wink wink*

yqnq ellyana said...

@ safra :ouh yeke..patotlah tegok org lain punyer lain dari yana..hak3 :P

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)