May 23, 2011

CERITA KREATIF AKU BERSAMA BEN ASHAARI






image


Setiap kali Yana menuju ke stesen LRT di Sri Rampai..mesti meremang bulu roma..haishh..nak kata sejuk dekat kawasan situ,tak jugak..kadang-kadang panas yang dirasai..Korang tahu kan ada satu stesen LRT yg ditutup? dekat Stesen Sri Rampai... Sebab orang cakap tempat tu kerassSS sket.. cerite sebenar aku taktau... walaupun nampak kawasan stesen LRT nie tenang dan sejuk mata memandang *eh yeke?memandai jek aku..TAPIIII..ade story besh disebalik tempat kejadian..jeng jeng jeng~~


Nak dijadikan cerita,makcik aku a.k.a Qaseh Johanna dan suami tersayangnya, pakcik Zacky dan anak perempuannya si Nisha naik LRT pada satu malam menuju ke Sri Rampai.. Masa tu, makcik dan pakcik aku dengan anak dia jer yg ada kat dalam partition coach tu, takde orang lain. Tiba-tiba si Nisha nieh tanya mama dye,


"Mama,mama.. biasanye orang pakai tudung ikat dekat leher kan.... Tapi apasal makcik tu pakai tudung ikat kat atas kepala? " sambil tunjuk kat ruang seat yg kosong kat depan diorang.


Sejurus lepas anak dye beritahu hal tersebut,meremang bulu roma mama dan abah dye..dah jadi seram sejuk dibuatnya..korang tahu ape yang dye nampak? hah ! scroll bawah nie
|
V
|
V
|
V
|
V
|
V
|
V


OMG ! >,<


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

10 comments:

Eyra. said...

Pitammmmmmm!

yqnq ellyana said...

@ eyra :haha..takut kee

osHin said...

sakit jantung ku huhu

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

uwaaaaaaaaa serammmmmmmmmmmm

yqnq ellyana said...

@ oshin :hak3..asal saked jantung lak :P

yqnq ellyana said...

@ adza :hahaha..larikkkkkkk

Cik Eliza said...

*pengsan!*

=.="

seram~

huhu

yqnq ellyana said...

@ cik eliza :ngeh ngeh..comel tak makcik tuu

osHin said...

sebab terkejut...adoiyai...pitammmmmmmmmmmm

yqnq ellyana said...

@ oshin :hak3..bawak mengucap banyak3

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)