Jan 2, 2011

currently at UMP! ouh OMSICKK!

Go to fullsize image

(amboi seksi gambar..sile tutop mate kepada bebudak umur 18 and ke bawah)

aktiviti : menaip ayat untok belog kesayangan
tarikh : 2 Januari 2011
lokasi : atas katil mucuk masham at ostel UMP
perasaan : sangat-sangat sedeyh..got omsickk maa

olla peeps,huwaa..mau nanges lorh..tibe-tibe sedeyh melanda diri aku nie..haishh..rase macam baru semalam aku balik holiday at home tawu..tup tup hari nie dah kene balik UMP..ngaaa..cuti dah 2 bulan lebih kowt..tak cukop-cukop lagi ke ape..hik3..nie lah antare masalah besar yang perlu aku hadapi sekarang..biler dah terlampau lame dekat rumah..haishh..my soul heart paru-paru perot kaki tangan lidah semua melekat kat rumah..ishh..ape kau merepak nie Yana..adehh..pelik-pelik betollah dye..eheh,sakit mental cket,biaselah..orang kene tinggal dek family dekat ostel..huhu..actually aku dah sampai Kuantan sejak semalam lagi..parent aku hantar aku kat umah maksedare..bermalam dekat umah maksedare aku semalaman..so,maksedare aku lah yang hantar aku balik UMP hari nie..nope my parent..aiyakk..sebab ape?haa..hari nie adik aku nak balik hostel tawu,sok sekolah en..kalao nak hantar dye and aku.mau malam baru balik umah parent aku..mama aku tak kasi naek bas,sebab sekarang musim hujan en..agak bahaye lah..huhu..lagipon aku memang taknak naek bas..wekk..nak mama aku hantar!hik3..manje betol ler..bior ler..tak kesah nak panggil aku camtu pon sebab hakikatnye aku memang manje!yeay! 10 markah untok anda! ahah..tambah-tambah lagi barang aku banyak la..tak besh nak naek bas..bagasi satu,beg lappy satu,hand bag satu,beg-beg plastik letak barang-barang ade 3..hah!amik kau..tak muat tangan tawu..macam orang nak lari rumah pon ade aku nie..haha..kalao boleh satu almari aku nak angkut tawu..adehh..pelik-pelik je..biaselah perempuan kan..semua dianggap penting..lalalalaalallaa..gurl-gurl sile sokong Yana! :D

besok perlu buat ape ye kanak-kanak..haa..besok mangon lambat-lambat macam biase and tak perlu pergi kelas!!panggggg!!!lempang dikau bertalu-talu..HAHA..apelah kau Yana..kate nak berubah semester 2,ape macam bro..aiyakk..sorie-sorie..aku gurau jek wehh..adeh..tapi kan..kawan aku bagitau besok tak start kelas lagi..just perlu pergi jumpe PA a.k.a penasihat or advisor aku lah kirenyer..maybe dye nak kasi transkrip result final exam semester 1 lah kowt..adehh..malu nyer nak amik..kelas start hari rabu!yeay yippy..lompat-lompat macam katak yeay!ahah..sengal lah kau Yana..aiyoo..

actually mood sekarang ngah soo sad lagi nie..kui3..aku sambung besok jelah story morry aku ye..hik3..nak story manyak-manyak pasal sad ending story aku pon tak gune ugak..HAHA..masalah omsickk..cess..macam budak-budak lah kau Yana..hugaa hugaa..besok story yang besh besh cket..eheh..papai

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)