Jan 4, 2011

Sem 2 lebiyh teruja

Olla peeps..sehad semua?amacam sekolah buad adik-adik cumel?besh tak..hehe..haa..bagi yang montel-montel sebaye dengan aku nie,amacam kuliah?dah start belajar ke belom..kalao belom sure sonok lompat-lompat macam katak ye..hik3..orait,hari nie aku takde kelas tawu..yippy yeay yeay..mase nie boleh lah lagi loncat-loncat hepi..masok next week and seterusnye,hah mik dikau..tak tidor malam lah nampaknye study..eceh..iyelah tu study sampai tak tidor malam aku nie..saje buad ayat bombasticc sikit..hehe..aktiviti hari nie?makan online tido makan online tido sampai muntah-muntah..eheh..then nax study ape,tataw lagi nie..lalalala..maybe next week la full start kelas..nanti aku dah susah dah nax update belog nie macam selalu..haishh..busy kowt,jadual semester 2 nie teramatlah pack..aiyakk..okaeh,seperti dijanjikan..aku nax story morry sikit about hidop aku biler dah masok semester 2 nie..ecehh..agak teruja ke ape..tapi nax story ape ek,kelas tak start lagi..story norry lepak-lepak jelah ade..uwekk uwekk..nah! kasi korang cuci mate kejap tengok pic budak tembam nie sorang..kenal tak? kenal tak?HAHA..tak kenal lagi bagos au..ngaa



ouh,sapekah awek itu?HAHA..nie lah tuan belog yang korang sedang bace sekarang nie..lalalalaa..laen ke tak? yelah..cuti 2 bulan lepas just aktiviti ternak lemak dekat rumah..hehe..kot-kot lah korang nampak aku sedikit montel ke tembam ke makin comel ke makin tak lawa ke pape ke..haaa..namo tipu-tipu..lawa cakap lawa!! amaran keras nie! HAHA..bluekkk..perasan pulak aku nie..opss..sori-sori..hik3..pic nie baru je amik tadi tawu at my fakulti..bosan kowt,dok kat bilik asyik tido je..so,pegi lah jalan-jalan cuci mate tadi..hehe..ade lak cuci mate dekat fakulti ek?HAHA..tempat tak besh langsung en..biorler...sebok je,wekk..


orait..nie kawan aku..name? Hurul Alia Nabeela binti....errr errkkk errr..tataw la bapak dye name ape..HAHA..sori ye pakcik,saye kenal anak pakcik je nieh..hehe..yang pakai baju hijau macam katak puru tue tak payah diperkenalkan okaeh...awekk yang amik anugerah atas stage dalam anugerah skrin tu,takkan tak nampak kowt..hehe..apelah korang nie..aiyakk...Hurul classmate aku,kamcing jugak lah..sebab masing-masing perangai tahap giler terok en,so boleh join my group lah tue en..ke camne?HAHA..ponteng-ponteng kelas nope our style wokeyh..perghh..walaopon kitorang paling giler-giler and selalu kecoh bising,study tetap study tawu..result biar gempak beb! eceh,tibe2 bersemangat pelik..eh pelik ke?takpon kan..lalalalalalala..

ape kate korang layan jelah dulu pic-pic aweks gedix nie dulu ye..hehe..






amacam? okae tak? HAHA..biase lah,biler takde kelas plus borink tahap gaban..haa..nie lah keje aku and kawan-kawan..posing sane posing sini konon nax jadi model..biar muke tak lawa pon..kah kah kah..berangan je lebiyh..haishh..bahaye nie,kene masok ICU! takde ubat yang mujarab lagi untok kitorang nieh...eheh..

haa..sebot pasal ICU,teringat lah pulak dekat kawan aku sorang ni..kawan sekuliah..semalam dye accident time on da way nax pegi bandar Kuantan..dah lah musim hujan lebat sekarang..jalan-jalan pon licin and berlubang sana sini..gara-gara nax elak lubang,last-last dye terbabas kowt..dahlah naek motor je..terok..sampai masok ICU..hurm..takodnye..kesian Sam..macam mane lah agaknye dye sekarang..mintak-mintak dah oke..nax perrgi melawat dye tapi takde transport lak..haishh..semoga dye cepat sembuh..dah la baru lagi balik universiti nie..kelas pon dah nax start..mesti banyak tertinggal nanti..haih..kesian kau Sam..cepat-cepat sembuh tawu..semua orang risaokan kau..korang pon jangan lupe doakan kawan aku cepat sembuh ye..same-same kite doakan (:

Another story?dis is a gud news one..semalam aku dapat tawu classmate aku sorang dapat anugerah dekan tawu..wahh..last semester,dye dapat pointer 3.5 and above..maybe she got 3.6 sumtinx laa..tahniah ye Fazidah..aku bangge ade kawan macam kau au..yelah..aku nax dapat pointer 3 pon macam merangkak tawu..HAHA..soklan giler nak mampos susah..esei je sume..huhu..oii Yana!nax senang masok tadika lah wehh..hik3..belajar takde yang senang,semua perlu usaha lebih kalao nak berjaya..haa..betol tak u olss? hehe..pape pon,lepas nie kene belajar betol-betol..nak lawan Fazidah!huh!tekad nie..tekad tekad!! 

okaelah,maybe tue je aku boleh storry morry kali  nie..nax membuta lak..HAHA..siot je en..bluekk..gunakan mase yang ade sebaeknye..nanti dah pack kelas,dah takleh nax membute lame-lame lagi..tol tak?tol tak? babai..kroohhhhh..zzz 


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)