Jan 8, 2011

Hari Yang Malang di Semester 2


Pyong msn red fox emoticons
whoaa!! olla olla olla you olls..adoih,pening betollah dudok tertonggeng cenggini..help me plishh..help help..eheh..you olls sehad rinie?dah sopim-sopim belom hari nie..HAHA..aku nie memang takde keje laen,sopim jelah dalam kepale otak..aiyoo..haih..mendung je hari nie,mood aku pon agak mendung lah sikit..tak lame lagi nax hujan lebat lah mood aku nie..jangan sampai banjir sudeyh..dahlah tengah sedeyh,tambah-tambah gatal dengar lagu sedeyh mendayu-dayu tuh..ceh..dok bergiwang karat hijau pulak petang-petang cenggini..HAHA..okaeh stop..terbabas jaoh dari topik entry kali nie..eheh

apelah malang sangat naseb aku semalam..dah jatuh ditimpa tangga pulak tu..naseb baek tangga tak timpa aku betol-betol..kalao tak masok ICU lah jadiknyer..nyahahaha..nax dijadikan cerita..semalam aku dah janji dengan kawan aku nie nax keluar pukol 8 malam ke Kuantan..okae fine..beres,setuju saje kalao bab-bab keluar nie..eheh..ditanggung beres..pagi semalam aku takde kelas,so malam sebelomnyer tido memang lambat la..dalam pukol 3 pagi maybe..pagi keesokkannye aku lupe pulak yang aku kena jumpe PA a.k.a penasihat akademik untok approve semua subject-subject yang aku register untok semester kali nie..adoihh..tido kejap je,terpakse wake up pagi-pagi nax pegi fakulti..jelesh betol kawan-kawan aku tido lame-lame dekat hostel..padan muke aku en..wekkk.oke,terima kasih.

kelas just ade sesi petang je semalam..lecture dari pukol 2.30 until 4.3o..geram betol..oranglen takde kelas pon hari jumaat..tambah-tambah lagi sesi petang..ggrrr..nax marah plus geram giler aku dibuatnye >.<" fuhh..chill Yana..baek kau pergi kelas petang jumaat,kalao tak keje kau membuta je dekat bilik en..bhahahaha..saje je ek..okaeh fine..yeahh..finally we stopped or lecture at 4.30 p.m..then,kitorang ramai-ramai kene pegi pusat kokurikulum lak sebab kena check koku yang akan kitorang amik dis sem..penat betol aku berjalan-jalan,last-last cancel wehh..orang kat situ cakap check next week..perghh..buat sakit kaki aku je jalan jaoh-jaoh..sekali lagi bengang..ggrr >.<" wajah berubah menjadi hulk hijau macam katak!! HAHA..

ahh..malas betol nax jalan jaoh-jaoh nie..haishh..eh eh lupe lak..aku ade perjumpaan dengan ahli kelab tarian lah pukol 5 petang..aiyoo..manyak busy maa..naseb baek studio tarian  tuh dekat je dengan pusat kokurikulum..kalao jaoh 2 3 km,mau mencarut-carut aku dekat situ..jangan maen-maen dengan aku..kah kah kah..emo tetibe lak minah nie sorang... bluueekkk..then kaki menuju ke studio tuh..laaa..maner oranglen nie..tak datang ke ape..eeii..geram betolla..aku je datang?perhh..apehal laa..aku just tunggu dalam 10 minit je..batang idong oranglen pon tak nampak datang..kalao batang idong tak nampak,tuan punyer batang idong lagi lah tak nampak en..hik hik hik..malas lah aku nax tunggu lame-lame..then aku balik lah..hepi nieh balik..sebab nax landing lame-lame..nax tido lak..HAHA..kau memang takde keje laen kan Yana..haishh..
 (tendang meja kuat-kuat tanda protes!HAHA)


olla olli kuberi nama..cikebum cikebum..HAHA..eceh nyanyi kau Yana ye..gelek gelek punggung gitue..huahuahua..hehe..yeay! dah sampai depan pintu bilik..time nax bukak pintu bilik..aikk??aihh..maner kunci bilik nie..alamak..aku lupe bawak laa..alaa..cammaner nie..sob sob.. romate aku si Liya kuar pagi and nax balik malam..around pukol 10 malam..romate aku si Shida lak dah balik rumah..haishh..gelabah doehh..kol romate aku sorang lagi la..si Aina..dah ciap kol,nax nanges aku tawu..sebab pe?sebab Aina pon balik rumah..sob sob sob..cammaner aku nax masok bilik..pukol 8 dah janji dengan kawan nax kuar..nak pakai baju ape nie..nax mekap-mekap lagi..sob sob sob..*gedik je nax mekap..HAHA..adoihh..tumpang bilik kawan aku jelah kejap..sob sob sob..sedeyh wehh..tinggal sejam lagi nax kuar nie..aku nax pakai ape wehh!!! ggrrrr >.<"""

atas jasa baek kawan-kawan aku..dorang tolong aku nax dressing semalam..kui3..lawak jek jonn..trimas buat mereka

tanx Mariah :sebab kasi aku pinjam towel and baju gedik-gedik kau yang comel tu
tanx Ara :sebab kasi aku pinjam make up kau..so,muke aku takde lah nampak pucat sangat..hehe
tanx Adiela :sebab kasi borrow ur Belt..haha..so kiut..riben besor (:

then,aku dah ciap..cukoplah sekadar yang ade and termampu aku pakai semalam..sedeyh woorr..pinjam kawan punyer gara-gara tak bawak kunci..sob sob sob..padahal dah ciap plan nax pakai baju lawa-lawa and shawl laen semalam..takde rezeki lah tu..hik hik hik..lawak jelah aku nie..mude-mude dah jadi nenek nyanyuk lupe bawak kunci bilik pegi kelas..aiyoo..lepas nie sile jangan buat lagi tawu!!nax tengok?ahah






eceh,sempat lagi berposing..kekekekee..janji aku hepi..wekk..
then pergi meronggeng sampai ke pagi..eheh..balik pukol berape?ishh..secret secret..wekk
babai peeps

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)