Jan 25, 2011

Kenape Ayu Raudhah sanggup ambil alih tempat Yana?

olla peeps,sehad? lihat tajuk entry kali nieh cam tacing giler en? HAHA..yelah,maner taknyew..sedeyh aku tawu...merana..si Zaquan Adha atau lebih mesra dikenali my baby telah dikebas oleh Ayu Raudhah! huh,how dare you..hoho..*merapu tak abes-abes..for sure isu hangat nie dah korang tawu en 2 3 hari lepas..aku hanyew mampu menanges teresak-esak tersedu sedan dalam bilik sorang2 biler tawu kekasih hati dikebas orang..kahkahkah..*tak tahan dengan ayat aku? sile baling telur sekarang..HAHA..okaelah,tamao merapu merapik lagi..serius serius!! ececehh..tahniah buad Ayu Raudhah and Zaquan Adha selamat diijabkabulkan 21 Januari yang lepas..moga kalian bahagia sehingga ke anak cucu ye.. :) aku suke sangat dengan majlis pernikahan diorang nieh..memang superbb abes lahh..SUPERB! Terbaek dari ladang! dahlah Ayu Raudhah uh cantik..Zaquan Adha pown encem banget..sesuaii kowt..wahh..jelesh jelesh..nanti kawen,aku nax buad cam diorang jugak lah..HAHA..actually tadik aku jadik stalker dekat google,memang aku tengah free and takde keje cangat en..so aku cari gambar-gambar pernikahan diorang nieh..memang cun melecun wehh..terkesima aku dibuadnyew..and aku paling suke gambar-gambar nie yang datangnyew dari lensa team Piccalasso..memang terbaek..tabik springgg***and kalao korang nax kawen nanti serta idamkan photographer untuk mengabdikan saat-saat indah korang aku cadangkan korang dapatkan sahaje khidmat dari team Piccalasso nieh..memang tak rugi langsung..Confirm tak rugi beb! *tak semena-mena gi promote pasal photographer..hikhikhik..actually team Piccalasso nieh ditugaskan secara ekslusif untuk menjadi photographer serta membuat liputan majlis pernikahan Zaquan Adha and Yqnq Ellyana..eh eh,silap pulak letak name aku..HAHA..Zaquan Adha and Ayu Raudhah..tersyasyull lah pulak..bluekkk...dengan sekali lafaz sahaje Ayu Raudhah sah menjadi isteri kepada Zaquan Adha dengan disertai hantaran sebanyak 7 dulang hati nyamuk serta pepijat..*opss,silap pulak..tetibew masok story morry Puteri Gunung Ledang..kahkahkah.. berserta mas kahwin RM1,888..fuyoo..nax cket boleh tak Ayu Raudhah? nax buad belanjew sopim..agagagaga :D
okaelah,jom layan gambar-gambar terhebad dari team Piccalasso di majlis berbahagia Zaquan Adha serta Ayu Raudhah


GAMBAR MAJLIS PERNIKAHAN AYU RAUDHAH DAN ZAQUAN ADHA

GAMBAR MAJLIS PERNIKAHAN AYU RAUDHAH DAN ZAQUAN ADHA

GAMBAR KAHWIN AYU RAUDHAH DAN ZAQUAN ADHA

GAMBAR KAHWIN AYU RAUDHAH DAN ZAQUAN ADHA

GAMBAR KAHWIN ZAQUAN ADHA DAN AYU RAUDHAH

GAMBAR KAHWIN ZAQUAN ADHA DAN AYU RAUDHAH


Majlis Persandingan Ayu Raudhah & Zaquan Adha

nanti aku letak gambar-gambar kahwen aku lak au..tunggu 4 tahun lagi..huahuahua

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)