Jan 14, 2011

Contest Into The Mirror

olla peeps,haishh..sudeyh pukol 3.30 pagi nie(waktu sedang menaip),taleyh tido lah..sob sob sob..macam tau-tau jew besok takde kelas ek..HAHA..buhsan auhh..blogwalking kesane kemari..aiyoo..penat cangat..banyak nyer contest-contest yang blogger buad en..tapi aku?malas cangat nax join..sebab ape?sebab susah nax menang..wuwuwu..persaingan sengit banget..eheh..bukan aku sorang yang join,beratus-ratus blogger kowt..hoho..alang-alang dah tengok berpuluh-puluh contest uh,so aty aku tertarik nax join one of da contest yang aku tengok tadik..hikhikhik..kire bertuah lah nie kan?HAHA..wut contest?for sure you olls pernah dengar and join dis contest en.."Contest Into The Mirror"..yeah..aku tertarik dengan contest nie sebab aku pon selalu snap pic kat mirror..hoho..tak kire mase and tempat,asal jumpe mirror..mulelah posing sakan..aiyoo..biler tamat dis contest?wuwu..tomorrow okae,15 January..sempat lagi uh nak posing-posing pown..ngee~anda berminad?nax join?sile ekot syarat-syarat yang telah ditetapkan oleh cik Hifaz di SINI okaeh..


cantekkan banner contest nie?hehe..waahh..aku eksaited gegiler nax join nie..entah pape je..maybe kena dengan citarasa and hobi aku kowt..snap picture into da mirror..wuwuwu..okaelah,now aku nax tunjuk pic yang aku pertaruhkan untok contest kali nie adelah..jeng jeng jenggggg.....
|
|
|
|
|
V

tadaa!!!

OMG!besarnyer muke den >.<""

pic aku bersame kembar aku di studio tarian..eheh..kembar aku?yeay! kami memang kembar! kembar berlaenan mak bapak serta tarikh lahir..agagagaa..she is my roomate at university now..kamcing doehh..minad and hoby pown same..ewahh..naseb baek tak suke boy yang same en..HAHA..berbalik kepade title asal..pic nie kembar aku,si Liya yang snap..nampak en dye pegang fone dye tuh,haa..aku just pegang kayu yang ketuk-ketuk uh (tataw name pe..hehe..) buad posing lsambil entok-lentok badan cket..alaa..kononnyer buad muke kiut lah erk?soo perah santan lah kau Yana..HAHA..ahah..kitorang snap dis pic at studio tarian..well,at studio kan dikelilingi cermin besar en..alaa..nanti nax nari-nari senang cket nengok orang en..snap pic pon senang..kihkihkih..whoahh..besh snap pic uh..kenape dekat studio tarian?ahah! actually both of us adelah penari universiti kitorang..hoho..okae?actually time nie just tunggu guru tarian datang,buhsan sangat..ape lagi,snap snap snap!!kasi mirror besar gitue kepade cik Hifaz..hehe..boleh kan? well,hopefully menang lah dis contest..kalao tak menang?mao majok ah dengan cik Hifaz..HAHA..just kidding gurl..wish me luck yaww :)

p/s : yana akan tag kepade 3 blogger onli..sape? i will inform at your cbox kayh :D

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)