Jan 6, 2011

Berjayett Teman Terbaek!

Bila dah sampai dekat universiti nie..hang out tue dah jadik habit aku tawu,hishh..boleh dikatakan hampir tiap-tiap hari meronggeng ke Kuantan...aiyakk..kalao tinggal dekat KL entah tak balik hostel aku dibuatnya nanti..hak hak..ollaa ollii disko disko..hehe..alaa..alang-alang kelas tak start sepenuhnya lagi buat mase nie,ape salahnye hang out puas-puas dulu yerkk..next week sudeyh busy dah..haish..malas betol!panggg!!! ape malas-malas nie Yana! piat dye kuat-kuat sampai nanges..sob sob sob..garang woorr..garang..

okelah,semalam aku and da geng kuar hang out kejap dekat Kuantan..alang-alang pegi jemput kawan aku sorang nie dekat bus stand,teros kaki menerjah shopping complex kat Kuantan nie..ECM..wahh..teruja betol..dah lame tak hang out same-same perabes duet dekat mall..kih kih..perempuan..tak boleh dipisahkan dengan sopim plus fesyen! betol tak?sape sokong?HAHA..cepat-cepat angkat tangan ye gugurls sume..ngaaa..yeay!aku tak sopim..aku tak sopim..wekk..penipu! HAHA..alaaa..beli sepasang kasut je kowt..ngee..nak tengok?aku beli kasot cinderella tawu..kah kah kah..kalao nax tengok tunggu next entry lah ye..kedekot nie..tamao storry dekat entry sinie..ngeh ngeh ngeh..wait and see..eceh..tamao tawu pon takpe..tak pakse pon..uwekk..

biler dah sampai mall kite perlu buat ape ye kanak-kanak ribena?hehe..yep yep betol..kite snap-snap gambar sane sini dulu before sopim! eheh..memang giler lensa betol bebudak nie..yelah..sume kiut-kiut..aku je yang miut sorang-sorang en..wekk..





yippy yeay yeay..syok bergambar doehh..buat buat muke tak malu bergambar tengah-tengah jalan..ngaa..sengal giler..duet dah banyak melayang.kaki pon dah sakit..gatal sangat pakai heel tinggi macam galah..HAHA..yelah..kite rendah,nak jugak tinggi-tinggi macam model uh..eheh..muke macam aku nie ade ke orang nak pilih jadik model..HAHA..lingkup lah syarikat yang amik aku jadi model tu nampaknye nanti..wekk..haishh..belom cube belom tawu en..howt gitue..HAHA..

krruuuttt..ttuuuttt..eh eh,bunyik pe tuh?korang kentut ye..HAHA..sengal ler..bunyi perot aku ler..lapar sangat-sangat doehh..ape lagi,melantak sepinggan nasi goreng kampung yang kaww kaww besh tak terhingga dekat restoran pilihan kitorang sejak zaman berzaman lagi..eheh..restoran Anai Petai dekat Tg Lumpur..hik hik.beshnyew..nyumm nyumm..tambah2 lagi dapat minom feveret jus aku..hehe..jus temikai..auumm..besh nyer..

sudah kenyang!!EHEH..actually ade event kecil-kecilan sikit nie..nax tawu ape?sini sini nax habaq mai..teke tawu

"epy belated besday.."
"epy belated besday.."
"epy belated besday to Adiela.."
"epy belated besday.."

hik3..besh tak aku nyanyi?kah kah kah..actually kitorang just nax celebrate besday Adiela..dah celebrate dulu,tapi tak sempat nak kasi hadiah kowt..HAHA..biaselah..busy busy body gitue en..hee..sori ye Adiela..pape pon..hope you always heppy in your life okaeh..weewwiitt..kami sayang dikau!!dikau sayang kami tak? lalalalalalal..







LAST SPECIAL PICTURE!!
ARA+SHIDA+PEJE
SILE JANGAN JELESH YE
HAHAHAHA
>special kat celah mane pon tataw<


okae,dah ler..you olls layan gambar jeklah ek..hehe


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)