Nov 17, 2010

home SSSSWEETTTT home


toink toink toink!!
olla my peeps..cammanew?sehat tak?..
mOOd aku ngah epy sekarang niyh..biar korang tak tanyer pown,nak gitaw jugak! nak! nak! haha..berkenaan gambar di atas,just sajew2 nak letak sebagai pembukaan entry kali niyh..haahaa..takdew koje ko..ape? tak cantek? bajet cun kiut? aihh..sukew aty aku larh..eheh..ko jelesh kan? kan? bluuekkk...

yuhoo..ewah2,bukan maen epy lagiw akuw nieyh yerp..op kos lah..mOOd ngah epy sebab nak balik umah..beraye edil adha..and also my last paper of Final exam..SEMESTER 1 dah tamat!yeahh..suke suke..pasniyh dapat cuti sebulan lebih before masok semester 2...da result? ouh nonono..takot nyew..hope dapat flying colours lah kan..hurm..dah2 xmo sedeyh2 ye cik yana..kite nak balik niyh,so kena epy2 plus dah lamew tak balik umah taw..lepas cuti hari rayer ritue still now..then bawu adew peluang nak balik..lao tak,jangan haraplah..busy memanjang...mengalahkan dok kat metrik lak..engatkan masok u boleyh dok rileks2 tapi sebaliknyer lak jadi..ngeh ngeh..indah khabar dari rupe jerp selama niyh..omogooshhh!!

kali niyh aku balik umah ngan bas..hehe..before my mom datang amik..so dah besar en,kena berdikari lak,,ecece,,panday jek aku cakap en..hurm..banyak betol barang yang aku nak bawak balik niyh..ntah papew jek..kalao boleyh satu locker aku nak angkut bawak balik..hehe..actually aku memang xreti lah nak packing2 baju niyh..selame niyh adeq aku yang tolong packing untok aku..haha..dye panday sikit nak bajet2 baju pe perlu bawak..kalao aku,maen sumbat jek sume lam beg,janji penoh..huahuahua..balik kali niyh capew nak tolong packing untok aku..huwaaaaaa...(gewdix sikit..haha)

pearemoticon"sob sob sob..tolonk saye..huwaaaaaa"

adehh..berat betol bagasi niyh..macam bawak batu besar jewp lam bagasi..haha..tue lah masalah aku skunk niyh..sume barang nak bawak balik..hurmm..plus ngan beg lappy dok tergantung belakang aku niyh..buad sakit badan jek..(ceyh..care cakap cam balik jalan kaki jek aku niyh en..eheh)..tambah epy biler tengok bilik aku kosong..means dah kemas2 packing sume laa..yeah!go home!kalao my mom datang amik lagi besh en..hehe..nak jugak..

tiket bas aku kol 3..aihh..boleyh la tahan awal..janji bukan malam..actually just 2 jam lebiyh jek jarak umah aku ngan UMP niyh..so maybe kol 5 lbih sampai ek..adoihh..sakit bontot betol dok lam bas..dah lah cam kure kure bawak bas..memang menguji kesabaran kowt..huhu..mogok!!!disebabkan kekure kure-an bas itu,,finally 4 jam baru aku sampai kat bustand terenganu tuh..haishh..memang bengang kowt,adew pulak kol 7 lbiyh bawu sampai..kesian parents aku nunggu lamew2..huhu..dah 2 3 kali sopim bawu aku sampai..hehe..kata mama aku lah..ouh penat2 plus ngan ngantok mate..biasew lah..tak cukop tidor sejak akhir2 niyh..sebab exam an,study pown sampai ke 3 4 pagi..exam kol 9 pagi..nak kena mangon awal2 lagi..so plus minus just 3 4 jam jew lah tidow sehari ek..takpew2 dok umah tidow puas2! hehe..(tue pown kalao nak dengar mama aku berleter panjang..) hah! try lah,ape lagi..huhu..before balik kena teman my mom pegi beli2 barang dapur sikit..haishh..dah ler aku ngantok..berjalan pon terhuyung hayang cam owang mabok..haha..tambah2 owang memang penuh..sesak giler kowt..sampai jame dibuadnyew..almaklumlah..nak rayer edil adha en..masing2 dok borong banyak2..finally sampai umah kol 9 malam..hoho..penat2..akhirnyer bertemu rumah jugak aku ye..so eppy (:

mmuuahhh!!! rinduw my bilik,,ngeh ngeh...








Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)