Nov 28, 2010

contest shoutbox by Fatin Hanani

weewwiitt..olla peeps..tadik aku tinjau2 belog en,nak jadik stalker..woott..takdelah,takde maknenyer jadik stalker nie,en betol tak? tapi tataw la kalao ade segelintir blogger yang suke jadik stalker..wuhoo..okaelah,lari topik lak..eheh..ade sorang budak uh ajak aku join da contest tawu..sal shoutbox..ciap tag name aku lagiw..aiyakk..camne nie,padahal shoutbox aku biase2 jew pon,tak terpikir lak sampai di ajak join contest shout box tercantek..pape pown bagi nak penuhi impian dye..haha..buad ayat sengal..kang majok kempunan lak..susah aku..hoho..aku try lah join dis contest,kalah menang tak penting..lagipon aku taknak menang! haha..yeke?adoih..mestilah nak menang! kang femes lak kalao menang nanti..woott..bajet perasan doehh..


tadaa!! hah kenyit2 mate cikit..wink~
comel tak banner uh? comel en
contest shoutbox comey by Fatin Hanani


Seperti selalunyer, setiap contest pasti ada syaratnya.

1. Korang kena follow blog kak Fatin ( tanpa paksaan )..
2. Banner Contest dlm entry & sidebar brserta linknyer..
3. Masukkan link blog Kak Fatin dlm bloglist korang semua.. ( utk mengetahui maklumat selanjutnya )..
4. Tajuk entry haruslah "Contest Shoutbox by Fatin Hanani"..
5. Tinggalkan link korang semua di blog kak fatin ..
6. Tag 2 orang kawan anda..

insan bertuah untuk di tag!jeng jeng jeng....
and

amacam? oke tak..hahahaha.. Tarikh tamat contest nih maybe akhir bulan 12 dan awal blan 1.. dun waste ur tyme oke babe..jom join ramai2 tawu..hah! jadik promoter lak aku niyh..hoho.. *hope menang! wlowpn shoutbox aku biase2 jew , babai..


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)