Nov 14, 2010

BISTRO plus SOPIM time!

ollaa peeps! kabare? sehat sehat sajew kan?..lame tak mengupdate belog kesanyangan akuw niyh..hoho..yeke? bukan 2 3 ary lepas dah update kew..hik3..sajew nak ngengadew ckit..tak boleyh kew? hoho..sukew aty aku lah nak ngadew ke tak,,belog aku punyer..ko nak bace,bace..taknak bace tutop terus..hoho..tibew2 emo tak tentu pasal cik minah niyh sowang..ape hal beb? takkan penat study dah jadiw cenggini kowt,,hik2..sajew nak kasi gimik ckit..garang niyh!!garang! tengok mukew aku niyh..nampak tak?hah? huhu.. loklak lah ko yana..hurmm..petang2 cenggini aku dah tak masok kepale otak nak study..huhu..lebiyh2 lagi kena hafal2 enzyme process pe ke benda ntah..sakit kepale otak aku dibuatnyer..adoyai..by da way..meh sini dekat2 siket  nak story sumtinx kat korang niyh..cepat2! dekat sikit..ehem2..alkisahnyer bermula begini...

"yana,ko nak join pegi Kuantan tak petang ni?"
"oke jew..jom2!"

haa..kowang rase pe yang aku nak story kali niyh?teke teke cepat! sape betol akuw kasik gule-gule ngan eskrem..nyumm nyumm..sedap..hehe..oke lah,nampaknyer kowang tak leyh teke kan? kan? haha..meh sini aku gitaw..semalam kawan aku ajak pegi keluar Kuantan..wahh..suke suke..borink cangat dok terperap lam UMP niyh..dah lah cam dok lam hutan,,jaoh dari bandar lak tue..haih..borink borink!..then aku and da geng dok melaram abes abesan lah..nak keluar cari skandal baru! haha..(guraw jewk lah..aku kan baek..mane adew skandal2 niyh..blueekkk..sedikit perasan)..ngeh~ ~yeah!! epy nyew dapat kuar..yelah..dok kat bilik bukannyer study cangat pown..dok wat benda laen lebiyh..nak taw ape aktiviti akuw kat bilik? haa,,,tgok sini

I
I
I
I
I
V

 zzzz...tydow memang besh!
niyh feveret akuw,,haha,,singing time! 

mamam pown besh jugak en??hehe

niyh paling syok..dok giwang ngan criter2 korea..eheh! 

keh3..niyh lah pelajar contoh pada zaman sekarang oke? engat taw..sila contohi si yana niyh..lalalalala...amik berkat sikit ye..kompem dapat dekan nanti..wahh wahh wahh..amin..

vrooommm!!!kereta viva yang dipandu oleh si Shida sudah sampai ke destinasi yang dituju! Berjaya Megamall..actually kawan aku si Adiela niyh dapat 3 kupon free mamam kat Bistro..wahh..cam besh jek dengar..hoho..belom mamam lagi tuh..menuju ke tingkat 2! yeah! akhirnyer sudah sampai..aiseh..kenyang kew nak mamam makanan kat sini..maklumlah..makanan ala ala barat kowt kat siniyh..haishh..perot kosong dari pagi niyh..risaw jugak kot2 takleyh terima..hmm..biasewlah perot owang melayu..last2 carik nasi jugak en..jadi mat saleh celup dah aku niyh..haha..okey waiter..kitowang nak order pasta chicken,chicken arabiatta,,lagi ape ntah name makanan yang laen tuh..dah lupe..hik3..pelik cangat name..nak sebot pon susah..adoyai..janjy boleh kenyang sudeyh..fufufufuuuhhhh...

show from us,,1 2 3 snapp!!!










amacam? jelesh tak?huahuahua..burrpp..dah kenyang doe..yeke?haha..tak lah..actually akuw tak kenyang langsung mamam situe..just buad alas perot jew..hurm..nak nasi! nak nasi! haha..pe kena ngan ko niyh yana..jangan dok mogok menggelepar atas jalan sudeyh..malu owang tengok nanti..hik3..blueekk..ape salahnyer kan? kan?..haha..
Photobucket

dah ciap mamam.next activity! sopim tyme..hoho..bab2 perabes duwet memang ko sukew ye yana?ish3..terok niyh..silap ary bulan botak kepale laki ko nak kena support duwet belanjew sopim ko tiap2 bulan..haha..kejam kejam..bak kate pak sedare aku..(bukan pakwe aku oke!haha)..satu2 cara nak release tensen and boleyh buad kite epy adelah dengan sopim di sopim komplekssss..wahh..boleyh la sopim kalao dalam tapak tangan duwet beribu ribu kan? eheh..xpew2..nanti aku nak keje kumpol duwet banyak2..kalao gadoh ngan laki aku boleyh pegi sopim teros..tak payah mintak duwet dari dye..haha..mengarot jew aku niyh..wawawawaw...open minded cket..yeye orr jewk aku niyh..sonok sonok sonok!!banyak betol barang yang aku nak beli niyh..tapi duwet dalam poket cikit jew kot..haha..kalao adew owang kasik free credit card kan besh..hehe..boleyh pulak erh..dah2 jangan borak panjang2..meh sini nak tunjuk cikit barang apew aku dok ushar ngan beli..lalalalala..sonok sonok! 



waahh..canteknyer belt niyh..suke suke..kalao beli 2 pasang boleyh dapat ngan harge RM30 niyh..nak tak nak?nak tak nak? hoho..dok pikir setengah jam..hampes..beli tak pown..huahuahua..tapi seyes aku cakap yang belt tue memang santek siot..haha..adew warne itam..puteh..memang matching lah ngan manew2 baju..belt kat pinggang akuw tuh cantek tak?haha..warne itam..cantek an..blueekkk



uisshh..ko dok ushar ape tuh yana? ko nak pakai skirt ek?haha..kalao aku pakai memang pengsan kowt sume owang nengok aku..haha..xberani aku nak berfesyen2 ngan skirt erh..buang tabiat ke ape..actually aku sajew dok ushar skirt tuh..cantek giler siot..jeans one..harge? perghh..due ratus lebiyh satu..gilor ko nak beli..baek beli makanan lagi besh..boleyh kenyang2 then tydo..zzzzzzzzzz...tue lah keje ko yana..eheh

nak taw tak ape aku beli semalam??
tadaaa!!!!




2 tshirts plus ngan eyeliner white n black one..bukan teddy bear taw..hak3..sajew jew wat hiasan tuh..kui3..rasew2 abes berape yew? jap nak pikir..ermm..tak sampai seratus pown rasew nyer..hoho..maen rasew rasew lak ek..dah lame aku tak beli baju..tetibew rase nak beli..so belilah..bak kate owang..kalao berkenan baek beli teros..tak payah dok tunggu2..nanti dikebas orang..kang tergeget jari nanges tak tentu pasal..huhu..kawan2 aku pown masing2 dok sopim sakan beli baju..huhu..maklumlah masing2 jadi owang kaye baru en..duet ptptn masok..perhh..memang la kowang niyh..penat kowt dok berjalan2..dahlah pakai heels tinggi2..nak melecet dah kaki akuw dibuatnyew..huhu..mall tuh bukannyew kecik..agak besar lah jugak..dah kitowang jalan2 kat 2 mall..bayangkan lahh..dari petang ke malam..haih..apo nok kono eh daro..(eh betol kew pe aku cakap niyh)haahaa..dah ciap2 sumew beli..masing2 cam epy jewk muke nampak sorang sorang dapat perabes duwet..so kitowang decide nak balik la pulak..lamew dok kat mall,makin banyak lak benda yang nak dibeli nanti..baek cabot awal2 before duwet dalam bank lagi banyak lesap..hik3..pompuan..biasewlah..takleyh nak dipisahkan ngan sopim2 niyh..but we are nope shopaholic 
oke..tak sampai tahap cenggitu lagi..maybe next tyme..ahaks!

before dat..nengok duluw budak2 kiut bergambor niyh..
tengok!
majok kang!
ngeeee














dah selesai...
terima kasih tengok2 ye..
laen kali jempot datang lagi
dadaaa!!!

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)