Nov 24, 2010

me joinin da contest

olla peeps..bertemu lagi kite yew..suke tak? suke en? takyah malu2 nax ngaku..wawawawa..kowang buad ape ek rinie? mesti winduw aku en..haa tengok,tamo ngaku lagi uh..ish3..takpew2 aku ngerti dong..a-hah! meh sinie doket2 sikit erh,maw story sumtinx..hik3..camnie alkisahnyew..tadi aku ukak kat dashboard lah en,biasew lah bilew mule2 nak ukak belog,kompem2 kowang akan nengok kat dashboard en,haa..tengok new update story la kan..pastu tibew2 aku terbace new update story daripada si qyla nie..blogger yang aku folow uh..haa..nax taw pasal apew?meh sini tengok bawah sama2..jeng jeng jeng..


actually dye join da contest yang di buad oleh dsya,dah dapat award dah..haih..cam interesting jewp,so aku pon pegi terjah sekali blog si dsya uh..waahh..interesting contest one! so,wanna join too dis contest yaww,,award2!! ahah..giler award ke ape aku niyh..hik3..wut contest? ahah--> 

contest : rentetan DOMO & ELMO !! pembunuh atau penyelamat ?



kpada dsya,nih jawapan aku tawu.. (:




1 ) PADA PENDAPAT ANDA , APAKAH YANG SEDANG TERJADI ?
elmo tertikam badannye sendiri setelah bergadoe ngan domo

2) MENGAPA ANDA BERPENDAPAT SEBEGITU ?
elmo bengang n jelesh ngan domo sebab domo lebih popular dri dye

3) BAGI SIKIT DIALOG ANTARA MEREKA ?
elmo: heh domo,pehal ko popular sgt dri aku haa?
domo: eh.mane ade,aku biase2 je kowt
elmo: ko tawu x?pmnat aku lari gara2 terhegeh2 kat ko!!kurang ajar!!(smbil percubaan menikam domo)
domo: eh sabar2 elmo,ko dh salah faham nie(elak tikaman)
*elmo tergelincir kat batu yg licin,lalu tertikam bdannye sendiri

4) SAMBUNG AYAT INI TIDAK KURANG 30 PATAH PERKATAAN :D

    saya mem back up domo kerana domo tak bersalah lam hal nie,gipon suke domo so xmo bela elmo yang mate besar uh..hahahahahaha..domo tak kuat perasan dirinyer popular walao pade hakikatnyer dye memang popular..slalu rendah diri..hik3..elmo adelah doll yang kurang popular di abad nieyh sebab domo lebih kiut dari dye,aku pon tak sanggup nak back up elmo uh,so decide nak bela domo jew,fullstop!


proceed now


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)