Nov 25, 2010

award from me to all followers

weewwiittt!!! olla peeps,amacam sehat tak today? haa..nax tanyer ape kowang rase biler bace tajuk post aku kali nieh..kompem2 dah tawu en yang aku nax story kat kowang pasal award..again and again! adoyai..kowang mesti dah jemu en tiap kali bace new update aku,sah2 nak story pasal award..hik3..aku pom dah naek heran niyh..pelik betol owang nak kasi award banyak2 kat aku..hoho..bajet ek yana?bluueekkkk..bior ler..lalalala..nax buad cammanew..takdir..kihkihkih..nax kate femes taklah femes sangat pon en..hurmm..by da way,aku xmo panjang2 story kali nie..nak ringkas2 jewp..yippyy..tadiw aku ukak shoutbox en,then dapat light green dari cik adek comel lote niyh untok amik awards kat page dye..weewwiiitt..tanx untok hani sebab kasik aku dis award..hehe..suke suke suke..dis is my sixth award i think..eceh,sepeking lak cik minah celup nieh..ekekekeke..maw bukti? sini2..rojer rojer..wooottttt


haa..dah terbukti en?hakhakhak..now wanna show u olls da awards..saje nak nunjuk2 kat kowang..huahua..jangan marah,nanti cepat tue :p



amacam? okae tak? eheh..

korang nak jugak?boleyh..no hal babe :)

syarat-syarat:

1. Wajib follow blog miss fairytale berdiaries :)
2. yana akan memaklumkan dekat shoutbox
blog yang akan diterima award ni
3. Siapa yang nak bagitau kat blog yana
jangan malu-malu ya! ;)
4. Lepas dah ambik award ni beritahu dekat
shoutbox yana.

--> siapa yang dah follow tu ambil jelah :) <--


(copy syarat- syaratnya sekali ek! :D)
~Thenkiu~ 
p/s: cape tak ekot dis syarat2,ciap la kowang! hoho..gggrrrr!!! 

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)