Nov 28, 2010

kaw secret admire aku kah?


olla peeps..sehat tak?lame jugak aku ta menaip niyh..hoho..yeke..sengal jew..maklumlah biler blog dah majok memang susah kowt nak mengupdate niyh..sebok nak majok majok lak..nyampes..hik3..aishh..kang makin majok lak belog aku nanti,langsung takleyh ukak kang..hak3..okae lah,da main point in dis new post ape ek..haa..kompem2 dah taw en..sekali lagi aku dapat award dari adek cumel uh..syaza name nyew..wahh..memang tak sangke dalam dunia belog pon ade secret admire ek? haha..sengal2..adeh..penat betol aku nak kutip award2 dari bebudak uh..haha..aku dah besar,bukan budak2 lagi..ta sekolah dah..haha..haih syaza, ko selalu jadi stalker kat belog aku ye? haha..ciap ko..bahaye uh,lam belog aku sumenyer cerita 18sx!budak2 mane boleh bace! haha..
sekali lagi nak ucap tenkiu and lebiu untok kaw syaza..kalao rajin ko kasik la award banyak2 gitu lenkali ek..secara pukal aww..haha..kang senang.. :)

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)