Nov 7, 2010

xsabar nak FINAL exam!

a-hah! 
esok luse dah maw FINAL
opss!!
bukan esok luse
TAPI
ESOK oke cik yanademookkk!! ahah!
ggrrr..
xsabar kah? ataw terlampau sabar niyh..
MySpace
subjek exam esok adelah TITAS! yeah!
sangat2 sukew sebab sejarah Islam serta Tamadun2 duluw punyer
*perli sajew*
sob sob sob
sangat2 xsukew actuallyy..huwaaa!!!
study pown belom abes lagi
cammane nak jawab esok hah?
wohaa!!
bagos betol aku niyh
nak kena tumbuk kew hah?
hoh!
MySpace
hah,,tumbuk cenggitu baru sedar aku niyh
plishhh
tumbuk aku sekarang!
dushhh! dushhh! dushhh!
ouch! sakit betol,,*padan muke,,blueekkk*
belajar malas+online 24 jam!
hoho
also dengar lagu sajew..
qooemoticon
udah2! xmasok exam sume tue yana!
luse lak CALCULUS
satu2 nyer subjek kire2 aku amik
yang laen sumenyer subjek membaca
mOOd :bluurrrr
otak tepu..ahah!
sebab aku budak "BIOTECH" oke?
faham2 sendiri
fufufufufufufufufufufuuu
petang2 cenggini 
bace pown dh xmasok
kite rileks sajew
berblogging! yeah!
MySpace
oke dah!
xmo taip panjang2
*tapi memang dh panjang pown en*
nak pegi tido lak
ngantok pulak rasew
ehehehe..
tambah2 musim tengkujuh skunk
sangat dingin+sejukkkk+cam kat salji
ahah! guraw sajew
krohhh..krohhh
kittengreyemoticon

OPSS!!
before that
nak amik kesempatan ciket..
ahah!
jangan pikir bukan2 lak
bluueekk
wish to all my frens a.k.a
UMP students

SELAMAT BERFINAL EXAM
ALL DA BESH
GAMBATE KUNDASAI
CHAIYOKK
BASHA!
ALLES GUTE
MySpace

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)