Nov 11, 2010

wut da HELL am i DOING ?


Easter bunnyEaster bunnyEaster bunny
suara..dengarkanlah akuw..
apa khabarnya..pujaan hatyku..
akuw..di sini menunggu nya
masih berharap..di dalam haty nya...
lalalallalalalalala
(nyanyi dgan nada epy cangat3!)

a-hah! olla u olss..pe khabar ryniyh..sehat sajew sajew en? tibew tibew rasew nak nyanyi lagu kat blog akuw niyh..sebab epy? ouh nononono..sebab dah sakit jiwa plus tekanan perasaan n mental fizikal zahir batin..ahah! macam macam lah ko niyh yana..adew jek penyakit yang timbul tiap2 ary..kuikuikui..*sukew aty aku lah..saje ngah2 buhsan niyh..terase nak berblogging lak..omogoosshh!! omogoossshhh!!


onion gifs emoticons ahah! got da idea! actually aku nak luahkan sumtinx kat sini rynieyh..uihh..sakit dada nak pendam2 lame..hehe..


mOOd : upset giler 
            tydow lagi besh!zzzzzzzzzzz Onigiris


huaarggghhh!!(menggeliat..tangan ke atas iyahh iyahh) haha..cam ape jek ko niyh yana..namtok cangat..tadik akuw adew exam..subject introduction to industrial biotechnology..haa..dengar tajuk jek pon dah taw ini subjek membacew oke..nope kire2..biology tuh! memang fun betol..semalam aku stay up until kol 3.30 pagi sebab study..perghh..kalao mama aku tawu anak dye study sampai ke pagi..maw nanges niyh..haha..banyak giler kowt nak kena bace..hafal lagi..proces2 sumew tuh..sabar jew lah..huhu..untok kebaikan aku,aku kena pakse study jugak nak tak nak pown..(insaf kejap)..risao jugak aku niyh..tydow lewat2..sok pagi nak kena bangon awal awal pegi exam..haishh..need to sleep!

baby baby baby..justin bieber dok nyanyi sebelah aku..haha..taklah..tuh lagu alarm fon akuw lerh..tengok jam..alredy kol 7 lebiyh..OMG! study x abes lagi..ahh lantak lah..xlarat dah akuw nak hafal..kalah budak medik..haha..exam kol 9..haih..nerves jugak niyh..sebab aku kena skor subjek niyh untok dapatkan pointer oke..insyaAllah..xpe2,,masih sempat dok hafal niyh..still tinggal sejam lebiyh lagiw..then dah bersiap2 mandi sume, aku pown study lah cikit2 dengan mate yang sangat2 kuyu plus sepet plus bengkak..hoho..kesian betol nengok..dok ngadap notes sehari semalam x jemu jemu *tipu jek! padahal jemu nak muntah darah bace bio..hehe..

be my valentine gifs love amor amistad

mukew aku di sebalik tabir..haha


no paparazzi!! plishhh..ouh no no no

pikir masew depan akuw..ahah!

sakit mental doee.. adehh

peace yoo!!!

bawak kad metrik! jangan lupew!

malu! jangan tengok! haha



The primitives MSN monkey emotions tepuk tangan siket..satu persembahan menarik!..haha


tue lah antare aksi aksi 18 sx yang mampu aku kasik pagi pagi hary sebab nak pegi exam! hehe..sape tak cukop umor siler jangan tengok oke..*padahal dah tengok pown kan?kan?kan?..now..mase yang di tunggu tunggu..nak pegi exam..kat hall..mak aih,,ramai giler students amik exam ryniyh..kat dalam dewan tadik adew 13 paper a.k.a 13 subject lah..hhmm..dah dudok kat meja..

bismillahirrahmanirrahim...
aku belek satu persatu paper tuh...oke..section A jawab sumew soklan..adew 4 soklan..section B lak adew 3 soklan tapi kena jawab satu jek..section A dulu..oke..mudah jew niyh...*sedapkan aty jew..padahal x engat points..haha..beres..dah ciap soklan 3 dah..masok soklan 4..aihhh..errr...aarrkk..uuiihhh..hhhuurrmm..adeehh..adoyaiii...haaa..macam macam bunyik dah terkeluar tuh..soklan tuh tanyer aku..(cam boleyh cakap lak ek) "give da definition n function for folowing terms"..adoihh..macam maner nak jawab niyh..xtaw papew langsung beb! huwaaa..sob sob sob..dah lah 20 markah kat situh..melayang berterbangan di udara lah nampak gaye nyer..sedeyh tak terkire aku tadik..hurmm..sob sob..mahal nyer markah tuh..kalao 10 markah boleyh tahan lagi..niyh dah 20 markah..actually terms tuh digunakan dalam subject laen..biochemistry kalao tak silap aku..sedeyh sedeyh sedeyh..upset upset upset.

.cebollita animated onion

cebollita animated onion

cebollita animated onion

cebollita animated onion


xpe yana! kuatkan aty kamu!! kamu kena tabah..satu soklan lagi kena buat..naseb baek lah last soklan tuh akuw adew engat sikit2 points..hurm..apelah naseb akuw..sabar sabar..jam kol 11 dah..just 2 jam jek exam ryniyh..then aku tnyer member2 aku pasal soklan yang aku xdapat jawab tuh ..yes!! satu beriter menggembirakan buad aku..kawan2 aku yang laen pon xdpat jawab soklan tuh..haha..ade geng..kuikui..jaat giler..engatkan akuw sowang jek yang blurr soklan tuh..padahal sumew owang kowt..memang sumew xdapat jawab..giler ahh..nampaknyer lecturer kena kasik markah free kat kitowang niyh..hhehee,,senang senang jek ko ye nak markah free..bluuekkkk!!! tak boleh!



niyh adew sample soklan khas untok kowang..hah! silew2 jawab oke..haha



soklan bagi pictures kat atas
"wut is da activities perform for da terms given"

ntah pape jewk soklan..adeh..manew lah akuw engat...lalalalalala..aku x jadik saintis lagi niyh..men BLAST 2 lak..hoho..x reti x reti...mogokk!!! 



hah! yang niyh akuw kasi tertonggeng siket..biar padan muke kowang nak bace..bhahahahaha..
soklan cakap
"give da definitions"

ceh! soklan tak mencabar minda langsung..sampai tak terjawab akuw di buatnyer,,ngehehehehehe..serius weyh..aku xpenah jumpew terms2 niyh lam notes..betol..tak tipu taw..swear..hoho..

papew pon..aku epy sekarang sebab 3 paper dah setel..tinggal 2 paper lagi next week! yeah! semangat! basha!!




Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)