Nov 23, 2010

Contest : "kids & baby photo contest"


olla olli 
kuberi nama
saudara saudari
cikebum cikebum
pinkycatemoticonpinkycatemoticonpinkycatemoticon

ahah! sedap tak aku nyanyi? sedap kan? kan? kan? hik3..perasan jewp lebih aku nih..kowang sume taw tak lagu apew aku nyanyi uh? taw dari band manew? haha..kalao tataw tue lah lagu aku and geng2 nyanyi time zaman kanak-kanak ribena dulu..eh lupe aku ta minom ribena la,icap susu jew..so,zaman kanak-kanak susu lah eh?haahaa..ala..time kecik-kecik yang kiut miut tiut tue..haha..actually ngah buhsan giler nie..tambah2 mate lak susah nak lelap..aiyakk..walkin2 kat blog2..fuhh..memang terbaek lah sume blogger skunk..tergugat aku..haha..dah lah cantek2 blog dowang,idea nak diceritakan pon besh2 n tarik minat akuw..omogoshhh!!!! jelesh cangat nie!! 

 OMG! found sometinx larh..
ngah walkin2 uh..terjumpe lah satu entry yang menarik betol perhatian aku..weewiitt..nak taw tak? nak kan? nak kan? da entry is about "KIDS & BABY PHOTO CONTEST" haa..amacam? besh an? tambah2 lagi aku memang giler kat baby2 plus kids nie..kalao boleyh maw gomol gomol dowang gitue..haha..kesian kepada mangsa aku en..tanx kepada owner da contest nur safiyyah sebab adekan contest comel nie..haa..korang berminat? jom2 kite pakat join ramai2..by da way,kalao kowang nax join make sure folow da owner dis contest dulu taw..nak adiah an? nak an? haa..folow da rules okae babe :) kat bawah nie ade satu banner kiut bout dis contest :)


bianemoticon hiyaakkk!!! wacaaa!!!
aku nak join!! terdetik lam aty aku..aiyakk..maw carik manew ye pictures2 yang tomey nie..aku maw menang!! (tekad! hoho)..nie sebab first time aku nak sertai contest dibuad oleh blogger..teruja teruja teruja :) tinkkk!!!! (ade gambar lampu atas kepala sebab dapat idea..haha) got it! from my baby akid! yeah finally..maw taw sapekah itue? lets go down down down down......wink~ wink!

kid yang berjaya tambat aty aku adelah..*drum berbunyi


tadaaa!!! comel tak cam akak dye? mate bulat kulit putih gebu gitue..haahaa..actually nie adelah my baby..oppss!! jangan salah sangka lak..bukan anak aku taw..aku ta kawen lagi..hoho..nie adeq bongsu aku lah..da only boy in my siblings..fuhh..sungguh manjew..geram geram!! haha..biasewlah..budak-budak en..aku memang sayang bagai nak rak adeq aku sowang nieh walaopon dye nakal pelik lam family..ahah! mik kaw,nak sangat adeq boy,,dulu bosan layan adeq2 gurl..itu lah ini lah..skunk dah dapat adeq boy..ko layan lah dye eh yana..haha..papew pon,baby akid paling comel kat aty alonk!sayang dikaw ketat ketat uh :) sshhh..diam2 sume,bby akid maw kasik ucapan sikit nie..sshhh..nanti akid taekwando kowang an!! eheh :P

ehem3..testing2..test 1 2 3
aucakkk!
ello akak2 abg2 opah2 datok2 sume
name saye akid zakwan bin zakaria
umo 3 taon
ta sekolah lagi,nak itot kakak pagi skolah..hik3..
akid encem tak?kiut tak?comel tak?
akid suke cakap2 sebenarnye
tapi jadi malu lak kat akak2 comey yang nengok pic akid nie
hihihihi
nanti vote pic akid taw..sebab akid nak kasik adiah kat alonk
akid nak kasik earing kat alonk
nak suruh alonk akid tomey nanti
sebab akid sayang alonk akid
oke lah
akid nak mamam eskrem lak nie
babai sume
sayang kowang ketat ketat

hoho..pandai lak adik aku berkate2 ye..ciap sayang ketat2 gitue..hik3..terharu aku dapat adik cenggini..alonk sayang bby akid jugak!! eheh..haa..ape lagi nak tunggu,vote la si adeq manjew aku niyh..nanti dye majok lak kang,,aku tataw,,tamo masok campor..lalalalala..

fuhh,lega keje aku dah hampir ciap nieh..skunk da owner suh aku tagged maximum 8 owang lak..aiyakk..maw pilih capew agaknyer yew..toink toink toink..(cam pocong lak..haha)..insan yang terpilih adelah...drumm drumm drumm

tahniah kepada anda!!


before dat,kowang mesti ngah tertunggu tunggu en aku nak sebot pasal adiah..wahh..epy terloncat loncat sume nyer,,ahaha..xpayah nak sorok sorok malu..dah terlambat..aku dah tengok!!kuikui..ahaa..maw adiah? okaelah nak story nie..meh dekat2 rapat2 sikit..(bagi yang perempuan sajew ye boleyh dekat2 rapat2..haha)..boy xpayah nak ngengadew..huahuahua..da owner dah sediakan adiah yang sememangnyew spesel untok kowang..eh2..untok aku jugak lah kirenyer..hehe..kalao kowang menang,haa..kowang akan dapat earring dari lazo diamond jewellery.white gold.waahh..menarik bukan?so ape tunggu lagi..cepat2 lah folow dis organiser and join dis contest..kompem tak menyesal..hehe..kalao kowang dah takdew pic nak letak..haa..jangan malu2 request ngan aku,aku kasik pic aku time kecik2..haha..yang pegang botol susu uh..ciap pakai lampin lagie..haha..lawak lah..bluuekkk :P

yeah!done akhinyer..suke suke..lepas nie boleyh lah aku tido nyenyak2..pas uh mimpi pakai earing diamond gitue..kuat berangan betol..lalalallala..okae lah yunk..maw beradu..maw itot? haa..boleyh2..tido kat lantai taw..ngaa~~ babai peeps..muackss (gewdix sikit nak kasik kish..huahuahua)



Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)