Nov 24, 2010

lagi Tag & Award yaww


weewiitt..olla kamu semua,ade rase gembira tak ary nieyh? hah? kowang sadeyh ek..kenape yew..hmm..takpew2,meh sinie kat yana dekat2..kite kongsi cerite tawu..actually aku ngah epy sampai nak terguling guling niyh..hik3..sebab pe ek? alaa..kowang boleyh teke an..haa..cepat2 kenape? lalalala..iye,betol! tepat sekali! (kononyer kowang jawab lah ek) haha..entry kali nieyh aku nax story sikit pasal aku dapat tag and award dari sowang budak cumel uh..tengok kat atas uh,dye tag aku tawu..hik3..maw tunjuk bukti..ngaaa~ maw kenal sape si awek comel lote uh? sinie maw habaq..tengs banyak2 buad dsya sebab kaw dah kasik aku tag and award nieh..fuuhh..bawu beberapa bulan aktif berblogging dah dapad award pulak..nie makin cayunk eh..weewiittt..maw nengok award ape dye kasik..sini2 u ollss..tadaaa!!!!


boleyh bace tak text kat award uh? haa..my blog is so Cantik tawu..hak3..adoyai..sebab tuh dapat award nieyh..haaihh,,kalao masok tv memang hot and glamorous aku nie..kuikuikui..perasan lebiyh lak..bior lah..bluueekkk..actually aku ta layak pown dapad dis award,ta cantek pon en blog aku..cume nice la sikit2 ek..keh3..banyak belog laen yang lebiyh menarik,kreatif,cumel gitue..mesti ko rabun en kasik aku award nieyh..huahuahua..takpe2,aku hargai dsya ko kasik award nie..bukan senang nax dapad uh..so nope tacing2 lagi wokeyh..hik3..okaelah,dok merapu ke laen jew koje aku..haa skunk aku nax proceed sumtinx untok dapatkan dis cumel mumel award..jom2.. (:

7 things bout me

still student
-UMP student(tawu tak?)
-Biotech course
-degree wokeyh

kuat merajok
-pantang owang tamaw itot cakap aku..hik3..
-diakui oleh mama aku serta orang2 yang pernah kenali diri aku

kurang ketinggian
-nope pendek oke!haha..cuma kurang tinggi :p
-adeq2 mengatasi ketinggian aku(form3 n darjah3)..kureng asem..bluekk
-diakui oleh kaum adam..haha

addicted wif blogging+facebooking+forspring
-on9 lepas mangon tido,of9 sebab nax tido :p
-kawan2 aku cakap aku cenggini

love Pink n Purple damn much
-hampir semua barang2 peribadi have dis kaler
-bukti terdekat :my blog!

malas belajar
-hypothesis accepted lepas tengok result exam..haha
-p/s : jangan ikot perangai aku :p

melayu tulen
-nope mix wokeyh
-genetic from my parent buktikan aku betol2 melayu..haha


done!!now wanna tag to da lucky persons
they are
jeng
jeng
jeng


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)