Nov 7, 2010

dinner with mai *SCANDALSS*

                                                                                                                                                                          
                                                   aucakkk?hehe so sweet (:


olla u ollss..pe kabar? sehat sajew sajew en? actually aku dah nak stop berblogging UAD sementara waktu..biasew lah..nak FINAL exam dah..lagi 2 3 ary jerp lagi..huhu..lagipon mOOd kureng siket lah nak berblogging sebab nope idea plus sakit gigi melampau lampau..hoho..kesian aku..kowang kesian tak? haha..xkesahlah..pewot aku asyik kosong jek sejak dua tiga empat lima menjak niyh..(kasi extra ciket,,ahah!)..yelah,nak mamam..mulot nak ukak pon sakit..ggrrr..tensen! sabar jewlah..mam obat tahan sakit jewlah yang termampu setakat niyh..(ayat pasrah..pergghh)
 hauwmm..sob sob sob..sangat3 sadeyh *sedikit poyo*

oke lah,entry kali niyh aku nak story pasal dinner ngan scandalss aku! (ulang sekali lagi..nope SCANDAL but SCANDALSS oke?)haha..bangga jew ye?ahh lantak aku larh..bluekkk..nak kuar niyh kena pakai cantek2..bukan ngan sebarang orang niyh! huhuhu..erm..nak pakai gaun,?kang melampau pulak..laen lah nak dinner kat hotel..(hope adew owang bawak aku one day nanti..*berangan*)..hoho..besar sunggoh angan angan mat jenin aku tuh,eh silap2! angan angan si yanademokk! yeeahaa!.so, nak make up pown alaa kadar jewlah..xpayah pakai foundation 3 4  lapis..kui3..naek tebal muke aku nanti..(berdasarkan pengalaman aku kena make up time nak perform tarian..hehe)..lagipon aku pegi dinner niyh tak naek kereta kuda pown cam ala ala cinderella tuh..naek kereta jew(sedikit bersyukur..xpayah sakit bontot naek kereta kuda,,haha,,tapi sakit kew?cam r dok atas kude nak sakit2..kuikui..merapu jerr!)..zaman dah modern,,kereta oke?haha..  at dis nite,aku pakai cardigan kesayangan aku tuh!wif my rainbow shawl..ahah!memang menyerlah..betolkah?andaian sajew..before pegi,1 2 3,snap!!!!

                                     


                                         peace! ini saya,,xcomel xkiut xcantek xseksi..ahaha!

lets go babe..my SCANDALSS dh tunggu tuh dengan kereta antik warne kuneng! ngeh ngeh ngeh..vroooomm!!!menuju ke ANA PETAI kat TG LUMPUR..my destination lah tuh..kedai makan biasew sudeyh..xyah bazir duet pegi hotel..kah3..berangan,sape nak ajak ntah..ana petai?kedai makan makanan berpetai kah?haha..ayat ape aku merapu niyh..lantak lah,asal kowang paham..dulu aku sedikit kompius kowt nak melantak kat situe..kowt2 makanan tersedia sumewnyer adew petai..hoho..tapi name jew kowt..aku mam x taruk petai pon lam nasi aku..kui3..maybe jampi serapah jew kot..ngee~ dah sampai!wahh..memang ramai giler orang mamam kat situ..bak kate scandalss2 aku,makanan kat ana petai memang sedap! so delicious beb! menu tersedia,aku mam yang biasew2 sajew..nak mam pelik pelik gigi buad hal,ouhh! xnak makin sakitkan lagi..fufufuuuu..aku just order nasi goreng daging merah plus aer temikai..pastu adew jugak order sotong celup tepung..ummphh!! sedap..memang sedap sebab lame dah xmam sotong celup tepong..huhu..aih,mam nasi goreng DAGING merah? buang tabiat ke apew aku niyh..sakit sakit gigi pown still nak mam daging..sekali tercabut gigi baru taw! (garang tiber2) ,,well..aku gatal nak mamam jugak! nak! nak! nak! nakkkkkkk!!!!! ahh,lantak kamu lah cik yana..sakit tanggung sendiri..hehe..oke? scandalss aku lagi 5 ORANG tuh masing2 order makanan dowang..erm yummyy..nyum nyum,,sedap,,


                       OMG! aku kenyang sangat2! arhh dh xlarat nak mangon,,hihi,,

uihh,,adew lak sampai ke situ..haha..melahap tak dunia ke ape..ish3..yana yana..(sambil geleng geleng kepala)..hehe..macam mak ngah pulak..lepas mamam kitowang dok borak borak kosong..kosong kah?ouhh..actually tak berapa nak kosong pown..adelah sedikit isi isi penting..tersirat serta tersurat,,ceyhh..cam nak buad ayat karangan lak aku niyh..kompem2 subjek BM dapat A1 tuh..hehe..lastly,as usual..our photoshootttttttt as kenangan bersama..shoot kali niyh xdew lah yang mati oke?eheh.                                      
                                                       

     
                                      love u sayang,,sayang kamu sume ketat3!!!!!


.....1.....








.....2.....








.....3.....



CLICKK!!!











tadaaa!!!mereka lah yang aku maksudkan! ngeh3,,kenape?komperm kowang engat aku kaki lelaki ek?(ade kew istilah tue?setahu aku kaki perempuan adew lahh..ah xkesahlah..janji aku bahagia..bhahahahahaha)..oke lah,setakat niyh sajew entry aku kali niyh..dah xdew pape nak story lagi..mate dah ngantok sangat niyh..(sambil gosok gosok mate..hehe).dah pukol 4 pagi seyhh...kang ade lak yang merapu ntah papew..lalala..jumpe lagi next entry..sayang korang ketat3 jugak!babai ..(lambai2 tangan,,)zzzzz

kittengreyemoticon
cat meoww,,kamu tak ajak kite tyto pown..nak joinn!!!hehe..bolehkan??

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)