Nov 2, 2012

EZ-SCIMAT



Assalamualaikum


Cukup besar banner ni untuk dilihat? dah agak gadabak ni. Hehe. Untuk makluman semua, terutamanya warga Universiti Malaysia Pahang, hujung minggu ni (2-4 November) anda semua dijemput hadir ke Kompleks Sukan untuk join sama program EZ-SCIMAT. Program ni dianjurkan oleh Fakulti FIST sebenarnya. (fakulti saya :') hehehe)

Apa yang best dekat EZ-SCIMAT?
ada pelbagai pameran dari setiap fakulti
pameran petrosains dan angkasawan 
pc fair dan book fair
gerai-gerai jualan
pertandingan roket air
upin ipin (boleh bergambar nanti) :p
pertandingan public science

dan banyak lagi !

Tentatif program:

Yang lain-lain boleh rujuk banner ye. Masa adalah dari jam 9 pagi hingga 10 malam. Lama kan? Agak-agak bosan dan takde aktiviti nak buat hujung minggu ni, jom lah singgah dekat booth di Kompleks Sukan oke. Dan tak kurang juga ramai adik-adik dari sekolah akan turut serta nanti. Dan saya pun akan membusykan diri dekat sana, kalao jumpa mohon tegur. Cehh. Jangan lupa datang ! :')





Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

1 comment:

Fendy said...

universiti lain bole join x? hehe..

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)