Nov 28, 2012

Temuramah Bersama Simsimi


Assalamualaikum..

Ada lagi yang tak tahu ape tu Simsimi? Sebenarnya simsimi ni sejenis kuih tau. Hahaha jangan percaya lah ye, kalau rasa nak percaya jugak pun boleh. Tahu tak temuramah dengan Simsimi ni buat hidung aku kembang doploh inci. Bukan apa, puji je memanjang. Nak tahu dia cakap ape? Jom baca bawah. *tempek besar-besar kasi korang terbeliak biji mata bila baca -.-

Take note:
Si kuning : Simsimi
Si putih : Aku letew...




Eh betulke muka aku macam Selena Gomez? Patutlah Justin Bibir selalu chat aku, rupa-rupanya salah makwe. Acane ni..Klon rupenye Selena Gomez pula? Hehehe.. kalau dah break, bolehkah aku isi kedukaan dihatimu wahai Justin Bibir? *ayat minta penampar,ppffttt -.-

Sekian dahulu temuramah kali ni.. (:





Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

16 comments:

munirah :) said...

LOL ahahaha, karut je simi simi ni xD

Aesya Zealous said...

jangan percaya ckp simsimi. kene yakin pd diri sendiri! hahaha

Misz Fazie said...

haha, layan simsimi ni boleh hilangkan bosan kejap

yqnq ellyana said...

@ munirah : hahaha simsimi kelakar tau

yqnq ellyana said...

@ aesya: hekeleh...padahal awak jelesh.. :p

yqnq ellyana said...

@ misz fazie: kan? boleh hilang bosan dan stress. Lawak je kalau layan

deqjamucuxx said...

memang leh layan simsimi ni. kadang2 tension pon ade, hihi

Cik Bunny said...

lol, poor justin bibir XD

NurAisyah Mohd Patri said...

bila stress layan simsimi gonjeng nie BEST!

yqnq ellyana said...

@ deqjamucuxx: kan? hehehe

♥WanieyZuki♥ said...

hahhahah... kesian salimah gamat.. XD

yqnq ellyana said...

@ cik bunny : hahahaa poor him :p

yqnq ellyana said...

@nuraisyah: kan? :D

yqnq ellyana said...

@wanieyzuki : salimah gamat mane lak ni..hahahahha

Shazwani Ramly said...

comellllllllll.

fatin amalina husna said...

ahaha..ckp ngan simsimi mmg r..mcm2 dya merapu..=P

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)