Oct 14, 2012

The Dione


Assalamualaikum

Niat dihati berhujung minggu nak update blog paling kurang 3 entry sehari tapi satu pun tak jalan. Sibuk keluar, sibuk main mekap-mekap dengan kawan, siap buka saloon dalam bilik. Ni lah perangai kaum hawa. Tak kurang juga menyibuk dekat expoconvo lalu bergambar dengan senior pakai jubah dan pegang segulung ijazah. Kan dah terharu dekat situ.

Di sini saya nak promote dekat satu dunia (tu pun kalao omputeh orang arab bagai baca blog aku -.-") online  shop yang membolehkan korang semua nampak bak princess (over kau). The Dione~ sebenarnya owner The Dione ni kawan saya. Mana-mana budak UMP nak beli dengan kadar jimat tanpa postage wajiblah ke pagi The Dione oke? :')

The Dione ada jual pelbagai pakaian wanita serta aksesori yang cantik mantik. Ada blouse, printed legging, aksesori dan banyak lagi. Harga sangatlah berpatutan. Apa yang best? Jom tengok ape yang terdapat dekat The Dione ni.









Murah kan? Lepas ni boleh la ke page The Dione ramai-ramai. Dan... ada satu lagi pengumuman penting ! 


Bagi mereka yang berada di Kuantan, marilah meriahkan suasana di Bulan Funky Bazar 2.0 pada 2 hingga 3 November 2012 nanti. Dekat sana nanti pelbagai barangan yang comel-comel dijual seperti Lomo, Pakaian, Aksesori, Kek, Gajet, Barangan pre-loved dan vintage, serta tak kurang juga ada persembahan dari KEMBAR. Dan yang pastinya The Dione juga akan berada dekat sana. Ape lagi, jom lah ke The Dione !

p/s: saya nak contest, ada sesiape nak sponsor tak? 
banyak manfaat yg bakal awak dapat nanti.hehe :)







Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

6 comments:

BTS said...

Alamak hawa je nih..

BTS said...

Alamak hawa je nih..

MAY said...

wah..masa sy study dl, takde nak make up dlm bilik pun..hhe...

Jahirah said...

biasa la mesti nak berhujung minggu dgn kwn2 jugak...

Dzailin Dzulkaflie said...

Hamboih yana..siap main mekap2 lagi dy..hahaha..

THE AUTHOR said...

Kena singgah kat Dione ler ni..hihihihi.
For girl only

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)