Oct 16, 2012

Kini sangat busy.....



hai..kini saya dah jadi nerd..dah jadi ulat buku -.-"

Semput rasanya bila setiap hari kejar masa siapkan report, study untuk test dan kuiz. Minggu ni hingga minggu depan saya busy. Mohon jangan ajak saya keluar lepak tepi pantai atau ajak makan mekdi atau kepci. Saya jeles. Saya geram. Saya sakit hati.

Baru beberapa saat lepas siapkan part saya dalam report Gene Technology. Nasib baik by partner, kalau individual? Mati dekat depan lappy jugak rasanya nanti.. Ciss. Starting tomorrow..

Rabu (17/10)- Kuiz Extraction Lab
Khamis (18/10)- Oral dan homeworks Mandarin, Kuiz Gene Tech Lab, Kuiz Validation, Extra Class mandarin, Extra Class Vaccine
Jumaat (19/10)- Kuiz Gene Tech
Sabtu (20/10)- Softskill 2 at 8 am till 4.00 pm
Ahad (21/10)- Softskill 2 at 8.30 am till 4.30 pm, Dinner PERMATA
Isnin (22/10)- Test Extraction
Selasa (23/10)- Kuiz Qa & Qc

DAN...BALIK RUMAH...CUTI RAYA HAJI, YEAY !

Lepas cuti raya Haji ada 2 test lagi menanti..Ahhh stresss ! Tak termasuk lab report lagi. Sobs. Dah laa.. Tata x! :)





Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

1 comment:

THE AUTHOR said...

Tengok jadual memang padat sangat tu..
Apapun good luck!!

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)