May 7, 2012

Result UPU dah keluar?



Assalamualaikum
..............................................................

Saya yakin sejak semalam pasti student lepasan SPM yakni yang sedang menunggu tawaran UPU berdebar-debar menunggu result UPU hari kan. Yeah. Pagi tadi lepas celik mata terus saya buka lappy untuk online. Dah macam mengigau pun ade. Bila buka twitter, Timeline penuh dengan tweet nerves nak dapat result UPU lah,itu laa ini laa. Wah nerves habis kan. Situasi ni saya pernah lalui macam korang sebenarnya. Memang tak tidur malam. Eceh over pula. T___T 








Maaflah saya jadi pencuri status tweet kejap tadi.HEHE.Untuk show off sikit-sikit je pun. Sila baca sila nerves sila tutop muka dengan bantal. LOL T__T

Lepas ni sape-sape dapat UPU sama macam saya,jangan lupa untuk bagitahu yaa. Saya orang pertama yang teruja nanti. Tak pasal-pasal.HEHE. Bagi sape-sape yang tak dapat,jangan kecewa jangan putus asa. Sesungguhnya rezeki ada dimana-mana. Jangan ingat tak dapat tawaran UPU,masa depan korang terus gelap. No no no ! Bukan macam tu okeh. Tempat belajar dalam Malaysia ni banyak tak terkira. Korang mampu,sambung je study dekat mana-mana. Err cakap senang je kan. T__T Entahlah,depends result SPM korang jugak sebenarnya. Rezeki ada dimana-mana,InsyaAllah. Dan ni pesanan ikhlas dari hati saya untuk semua adik-adik. Baca bawah baca bawah :


Saya post tweet tadi. Sape nampak,nampak lahhh. Sape tak nampak,err takpelah. HEHE. Jangan lupa follow twitter saya juga. Taip je CRUSHGURLZ atau mention saya @nuyuyana. Sekian.










Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

3 comments:

THE AUTHOR said...

Kawan punya anak dapat asasi UiTM...
yang nerves bukan anak-anak ajer tapi mak bapak gak..hehehe.

Aku jadi mangsa tadi tukang photostat semua dokumen anak-anak dia orang.
Support me by Daily vote me for blogger of the year

MiSz sRi said...

haish..bukn mak bapak je yg bdebar...kakak2 pn berdebar jgk... :)

Unknown said...

done follow !

belog ni, amal tengok tak ade HEARTBEAT
HEARTBEAT tu macam nuffnang, boleh dapat duit even dengan blog
meyh tengok tuto yang amal buat
http://sayacikamal.blogspot.com/2012/05/cara-daftar-heartbeat.html

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)