May 3, 2012

Jualan Terakhir Bawal Bercorak




Assalamualaikum
.......................................................................


Kali ni saya nak taip entry sesimple yang mungkin. Masih ada yang tanya saya jual lagi ke tak tudung bawal bercorak. Dengan saya ada 4 helai lagi. Untuk penghabisan,saya jual dengan harga RM10 sahaja sehelai. Berminat? boleh tengok dulu corak-corak yang cantik dibawah ni tau



Grey colour

Blue colour

Pink plus brown colour

Soft blue colour

RM10 sahaja ya.Sape cepat dye dapat. Untuk contat saya,boleh contat dipage yaa..Klik SINI.












Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

2 comments:

P U C A T said...

nice...sekarang bawal corak memang meletops!!

sufisyahira said...

cantik lah biru tu...

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)