Sep 2, 2010

HOOEREEYYY!!!

wahh..entry kali niey nampaknyew cam epy sajew..hik3..sapew tak epy,lao waktu yang di tunggu-tunggu tibew..taw x??epy sebab nax alik umah ler..nax RAYER dah niey..

epy sampai xlena tidow di buatnyew..pusing kiri pusing kanan atas katil..tak jugak ley tidow..almaklumlah,belom balik umah lagi la katakan lepas first tyme mae universiti nih..capew tax winduw umah oii..nax balik sebelom niy pon susah,,yelar,,banyak sangat keje yang perlu di ciapkan,,wwaahh,,kalah PM taw!!jgan maen-maen =)

akoo memang taley tydo larh,lastly terlena jugaklah pas kol 6 lebih pagi tadik..huhu..mangon-mangon tgok jam kol 12 dah..haih,kalao mama akoo taw akoo mangon lambat memang kene dah niy..ssyyhhh..nanti mama akoo taw!jgan kasi tau taw!ciap la kowang! =p

dah ciap-ciap mandy sume,make bermulalah aktiviti yang di tunggu-tunggu.."PACKING TIME"..waahh..memang besh larh kemas-kemas baju niyh..(walaopon hakikatnyew ak x sukew kemas baju)..balik punyer pasal,maka tertanam la minat akoo yang x berapa nak minat nieyh..(btol kew ayat akoo niyh?cam berbelit-belit jew ayat..aahh..whateva)..

first sekali kemas katil..cadar selimot sumew wat alik..nak bsuh wangi-wangi kat umah..hik3..(walao dah tersedia ade wangi)..hehe..memang bersih elok katil akoo..dah botak licin..haha..(ntah pe perumpamaan akoo gune nih)..nax tgok?tak caye?meh2 ciniey lao tak caye cangat

  **********


niy la katil xberapa empok..sob sob sob


barang bukan men banyak akoo packing..mcam dah xnak datang sini lagi..hehe..almaklumlah..baju yang tak TERbasuh lagi jew yang banyak tuh..bukan malas nax basuh tapi tiade kesempatan nax basuh..saye busy busy busy!hehe..kononnyew larh..ade la 4 beg akoo bawak balik kali niey..memang nax kene marah ngan mama akoo nieyh..cae nahas betol..haha




uish!kaki sapew nyibok masok tuh..hm,niy bawu 3 beg plus 1 beg lappy


dan bilik akoo skunk dah nampak kosong!soo empty n empty n empty..niy yang syok nieyh..bilik yang kebiasaannyew "kubang hannya" jadik bersih..haha..alaa mukan sajew nax sepah-sepah,p x sempat kemas jewp..(cover-cover)



haa..bersih an?haha.

dan jangan lupew pelajaran itu jugak penting..bawak balik buku-buku..tapi make sure bace laa..jangan wat pekasam lak dalam beg..melampao tuh..haha..kali niey ak bawak alik subjek calculus jewp..subjek len malas arh..(kejam ayat)..xlaa,kurang rajin cket..yelaa..buku biologi yang tebal berinchi-inci tuh sapew nax layan lao kat umah..baek wat calculus..besh..walao pon akoo tak teror calculus tapi akoo sukeww subjek kire-kire niey dae subjek membaca..(dah tue sape suh amik subjek bio lao malas bce?)hehe..tue la di katakan rezeki akoo kowt lam bidang-bidang bio nieyh..haha..sapew taw an kot-kot amik biotech niy nanti leyh jadik saintis..wwahh..



banyak buku..study sangat la katakan

**********


PON!PON!PON!uisshh..cam da sampai jewp mama akoo..hooreyy..kali niy akoo x yah susah-susah lagi balik ngn bas cam kat metrik dulu..berjam-jam lam bas,wat sakit bontot jew..haha..kali niy akoo ley dok lam kete yang tempat duduknyew empok gitu,tadew keras-keras!oke lah,till siniey jewp lar..persona dah mae tuh..kang bising lak t lambat-lambat..so nax wish,CAMAT NYAMBOT AIDIL FITRI!MAAP ZAHIR BATIN =)


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

2 comments:

raziellia said...

weh..
kaki aku kah itu???
sempat jgk msok...
heee ~~

yqnq ellyana said...

holaarrr..
kaki ko la cik lia..

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)