Jan 7, 2011

kasot cinderella menyengat kakiku

"ouh my hensem prince,would you marry me now?"eheh..tersilap tanyer lah pulak..camnie lah.."ouh my kiut miut tiut princess,would you marry me today?""yes!yes! i want it!" ooo lalalala..shakelakebebe..ngahahaha..ape la yang aku dok merapu merapik petang-petang cenggini..adoihh..perah santan pulak tu,ade hati nax jadi princess cinderella kowt cik minah nie sorang..eheh..biaselah..berangan tue kan sudah menjadi habit aku sejak turun - temurun lagi..hek hek..you olls nax tak kawen dengan princess or prince? hah? tamao ye..tamao sudeyhh..wekk..haishh..berdasarkan tajuk entry aku kali nie en..*eh eh,tetiba jadik terskema minah nie..apehal lah pulak ye..eheh..layan jeklah tawu..haa..entry kali nie nax story cket pasal kasot cinderella yang menyengat kaki aku sampai melecet-lecet nie..adehh..pernah tak kaki korang melecet?kalao pernah rase,kompem-kompem sakit en..haishh..biaselah..awal-awal sem..sume kelengkapan baru aku beli tawu..korang pon same en..haa..jangan tamao mengaku pulak ye..hik3..nax dijadikan story,aku belilah kasot cinderella aku nie untok pergi kuliah..kasot cinderella? sebab ape panggil kasot cinderella? haihh..suke aty aku la nax kasik name pe pon kat kasot tue..hehe..sebab kasot tue kiut cangat and menarik perhatian aku..ala-ala kasot cinderella lah kowt..haha..tapi kalao ade prince yang tolong sarungkan dekat kaki aku lagi besh..haha..berangan lah pulak..nak tengok? meh terjah tawu..okae okae..rojer rojer..


tadaa!!! haa..tue kat atas tue kasot cinderella aku..name je kasot cinderella,tapi lukakan kaki princess dye..cehh..geram betol beta..haha..ciap riben-riben gitu..kaler silver..eceh..and semestinye kedai kasot pilihan aku adelah VERNS..i like it..so,kalao korang nak kasi hadiah kasot dekat aku..nanti belilah dekat kedai kasot VERNS tawu..hik3..engat tue..eceh..sape lah nax kasik free kasot mahal-mahal untok aku..aiyakkk..tunggu dapat kerja lah dulu ye,kumpul duet banyak-banyak then pergi shopping! opsss!! hehe..

haih..sedang aku dok ushar-ushar kasot dekat VERNS tue..then aku terpandanglah sorang model nie..wahh..boleh tahan..dye promote kasot cinderella aku tue..haa..thats why aku beli kasot tue..means aku terpikat lah dengan gaya model ala-ala barbie tue dok promote kasot..hehe..aku pon sempat jugak snap pic model tue..fuhh..memang bagus betol..and berbaloi dapat kenal-kenal model ngetop macam dye..and aku pasti kalao korang pergi kedai kasot VERNS mulai esok,sure korang dapat jumpe pic model nie dekat banner dinding kedai tuh..before korang terkeliru,meh sini aku tunjuk dulu tawu antare pic-pic model tue yang sempat aku snap..oke pejam mate cepat..pejam!!
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
oke bukak mate
..
..



orait..selesai sudeyh sesi photoshoot kali nie..ngetop judak model nie ye..menutup aurat..siap pakai baju kurung lagi tue..almaklumlah..baru habis lecture dikatakan..hakhakhak..tergelak sampai guling guling..gedebukkk!!hah,kan dah jatuh..padan jek muke..haish..nanti kalao korang pergi kedai kasot VERNS jangan lupe ye tengok pic model dekat atas tuh..haha..heran jugak ek dengan model nie..actually dye nie model untok kasot cinderella ke model untok cincin?takpon model untok baju warne pink gitue..lagi heran kalao dye nie jadik model shawl..aiyakk..yang mane satu nie..entah-entah 4 in 1..bhahaha..so kalao nax beli cincin,baju kurung pink or shawl boleh jugak ye datang ke kedai VERNS.hik3..merapu lebih nie..okaelah..nak pegi melantak makanan nie..nyumm nyumm..lapor ah..hehe.. okeh,babai peeps (:

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)