Jan 18, 2011

Contest Kami Kembarkah?

wallaa..olla peeps,sehad chubby chubby semua?hohooohooiii!!disebabkan aku dilanda demam contest semenjak dua menjak nie..so,kali nie pown aku nax post entry pasal contest lagi..HAHA..jemu?muak?sile ke tandas sekarang ye untuk muntah..tamao muntah dekat belog musyuk masham aku nieh..tak rela..ahah!okaelah,contest yang aku nax join kali nieh pown agak interesting jugaklah bagi aku..ahah..*ade ke contest yang bagi aku tak interesting?semua kau join en Yana?ish3..eheh..kantoii sudeyh..baek! what contest? " Contest Kami Kembarkah? " by Dina..nie bukan Dina yang jadik penyanyi plus DJ radio ERA uh..nie Dina yang jadik blogger uh..HAHA..ouchh..besh uh..actually sekarang aku pown dah ade kembar tawu dekat universiti nieh..haishh..idea nax story uh membuak-buak kowt..tak sabaq nohh..HAHA..korang nax join jugak?haa..sile click kat SINI,terima kaseh!


OMG!OMG!OMG! cantekkan banner contest Dina buat nie..haa,tak tengok tuan empunya contest lagi..lagi cun au..*ewah ewah,bodek nax menang ke ape nieh?hik3..biorler..Dina memang Cantek pown :D okaelah..disini,aku nax pertaruhkan gambar aku and kembar aku yang comel lote nieh..nax tawu sape?(diharap kepade tuan punyer muke dalam pic nieh jangan terlampau terharu ye,nanti kena heart attack lak..HAHA) jom nengok..
jeng jeng jengggggg *bunyik drum cket ^^
|
|
|
|
V

tadaaa!!!!
Yana and her twin,Liya

weewwiitt..Liya adelah kembar Yana..luv you damn much au..cube perhati betol-betol,muke kitorang berdua ade iras-iras tak?aicehh..takde?meh sini nax korek mate kasi nampak kitorang ade iras..HAHA..just kidding lol..twin aku yang sememangnye sah lagi terbukti berlaenan ibu bapa serta tarikh lahir nie diberi name Raziellia Nor Saafri..dye berasal dari Penang..hah,ade ke mane-mane blogger Penang dekat sini?habaq mai nohh..HAHA..*betol ke ayat aku nie?hentam jew kowt..ngaa ( >.<"" ) actually sekarang nie kitorang satu roomate au,kenal dekat universiti nie lah..dye umor 20,aku pown 20..so,kamcing tercangat-cangat lah en..yang paling besh biler kitorang jalan-jalan sesame,ramai yang tanyer kitorang nie kembar kew?eceh..muke kitorang same ke?hoho..bahagia nyer ade twin walaopon FAKE semate-mate..hihi..syukur syukur..dapat jugak rase ade twin..eheh..dulu,Liya nie belajar dekat Kolej Matrikulasi Penang..aku lak dekat Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan..hohoii..jaoh banget dongg..*tetibe speaking indon..nyahahahahaa..sekarang dye amik kos Kejuruteraan Awam while aku lak amik kos Biotechnology Industry kat universiti nie..laen-laen kos lah en..first time masok ostel semase semester 1 dulu,dye lah orang pertame yang aku tegor and mesra..another 2 lagi roomates aku takde lah nax mesra cangat time tuh,yelah..masing-masing lebih tua daripada kitorang berdua..means kitorang paling mude lah dalam bilik tuh..tue story dulu kala zaman Tok Janggut,sekarang dah mesra dengan semua roomates..hehe..tak cayer?tanyer lah si Liya tuh..kan Liya kan?kan? *Liya angguk kepale sambil angkat 2 jari buad peace..HAHA..kire Liya sokong aku lah tue en?..eheh..ape aku merepek nie?huahuahua.. :D

Minad aku dan Liya tiade bezanyer,,KAMI MEMANG TWIN yang tak boleh dipertikaikan lagi walao di dunia nyata mahupun khayalan! HAHA..bukti??

Minad warne PINK
aku and Liya sememangnyer banyak koleksi baju warne pink..haa,cadar katil kitorang pown same jugak..warne pink gitue..HAHA..tak rancang au :P

so Fashionable
yeah! hal nie memang tak boleh dipertikaikan lagi lah..Liya bantu aku bab-bab fesyen and aku pon tolong dye jugak..tapi yang aku takleh terima till skunk dye suh aku pakai riben atas kepale..HAHA..alaa,yang style gegerl pakai skunk uh..riben besor-besor dikepale..Liya dah start pakai,aku?arhhh..tamao larh Liya..aku malu pakai cenggitu..HAHA..namo! namo! namo! (kamu jaat buli saye >.<)

giler SHAWLS tahap gaban
kalao you olls tengok locker kitorang...perghh..boleh jadik butik shawls kowt..HAHA..lebih-lebih lagi si Liya nieh..HAHA..kitorang senang jek,maen share-share shawls gituh..jimat kowt,sharing is caring..hakhakhak..betol tak Liya ku syg?eceh..*sile muntah sekarang sebab dengar kata-kata saye,terima kaseh...like before,time zaman matrik,kitorang tak layan au shawls,just pakai tudung segi 4 uh..alaa,tao tak?tao tak? HAHA..kalao tak taw korang carik lah dekat gedung tudung uh..ahah..dah masok universiti,dah pandai bergojes lah pulak..mule-mule pakai shawls yang biase-biase..sekarang ciap Gipsy Pashmina lah pulak..Liya lak plus dengan riben besor dikepale..HAHA..aku tak semaju si twin aku nieh lagi..eheh..

dancing! DANCING! dancing!
hohooohoiii!! dancing?ewah ewah..jangan pandang sebelah mate au dekat kitorang berdue au,HAHA..silelah pandang dengan kedua-dua belah mata anda..sebenarnye,hobi kitorang same lah pulak en..love to dance..haishh..takdir jadik twin betollah en..aiyoo..interesting tak?HAHA..tak?kalao tak,sudeyhh..wekkk..actually,kitorang berdua en join kelab kebudayaan universiti..means selalu masok tarian lah..setakat nie,kitorang dah perform 2 hingga 3 show lah..termasok di depan Sultan Pahang..nice kan?eheh..pergi kelas tarian pon,kawan-kawan panggil kitorang kembar au..termasuk guru-guru tarian kitorang..waahh..sukenyer..same cangat kew muke kitorang nie?HAHA..perangai pown lebiyh kurang,giler-giler..zZz  (+.+)

giler LENSA
inie bukan story pasal LENSAROSAK,inie story pasal tangled tale of FAIRYTALE..plishh take note okae you ollss..HAHA..*sekali lagi merapu,lepas nie kene pergi dapur carik lesung batu ketuk kepale..HAHA..giler lensa?yeahh!! memang diakui..aku dengan Liya sememangnyer giler lensa..asyik nax snap pic jew 24 jam..*eh eh,tipulah en kalao 24 jam..sebab mase untok tidow tak termasok en?HAHA..sengal jek..nyaahhhh..pantang ade handfone ditangan,for sure dengan sendirinyer tangan bergerak amik pic..posing sane,posing sini ala-ala model tak bertauliah..HAHA..nak bukti?tengok jelah album kitorang dekat facebook takpon encet kitorang..penoh pic yang cumil montel..ahah! *perah santan cumil lak dye nie

suke HANG OUT
yang nie FAKTA okae! bold besar-besar gitue..HAHA..bab-bab hang out,sopim..hah,serah dekat kitorang lah..lebih-lebih lagi keluar dengan twin aku nie..banyak jek barang yang nax diborong..yelahh..shopaholic bertemu shopaholic,dah double shopaholic uh..attraction KUAT! HAHA..baek blah cepad-cepad dari shopping complex before kering duet dalam purse..ngaa~ ( =.=" )

suke makan SIZLING
nyumm nyumm..lapar lak tetibe sebot pasal makanan nieh..feberet lak tuh..you olls suke sizling?HAHA..actually,dekat universiti nie,aku and Liya selalu turun mamam same-same dekat kafe,menu pilihan?for sure lah sizling..nyummyy..cedap au..tapi kitorang maybe sukekan jus yang berbeza..kalao aku,kalao mam tak sah kalao tak minum jus tembikai..fuhh..sedap..segar gituh kalao minom..si Liya lak?dye lebih suke minom jus Oren Susu..besh katenyer..entahlah,aku tak pernah nax try lagi..later later lah yekk..HAHA.. :D

rasenyer nie lah serba sedikit yang aku nax kongsi dengan you olls perihal diriku bersame TWIN kesayangan aku nieh..agak-agak kalao kitorang terpisah nanti,menanges meraung-raung menggelepar atas lantai tak?HAHA..macam orang tak betollah pulak en..haishh..buad Liya,aku tawu kau akan bace story khas buad kite berdua nie..just one i wanna say to you dear

"our FRIENDSHIP will never end and remember that we are BESTFRIEND"


p/s : aku tag LIYA,LYSSA and ADIELA join dis contest^^

Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)